جدیدترین مدل مزدا چه ویژگی دارد

به گزارش ورزش من و تو، تهران (پانا) - طبق اعلام کمپانی مزدا مدل هیبریدی CX-50 که قابلیت های نو و جذابی را برای مشتریان خود فراهم کرده است، نوترین مدل این برند است که تا سال 2023 به بازار عرضه خواهد شد.

جدیدترین مدل مزدا چه ویژگی دارد

.به گزارش تجارت نیوز، کمپانی مزدا به تازگی لیست مفصلی از اس یو وی های نوی که قرار است تا چند سال آینده به بازار بیایند را اعلام کرده است. از اولین خودرو این لیست یعنی مزدا CX-50 مدل 2023 بالاخره رونمایی شد. این خودرو نقص های مدل قبلی یعنی CX-30 را برطرف کرده؛ مقدار ای شبیه به CX-5 دارد و ویژگی های جذابی مثل سیستم انتقال قدرت هیبریدی خواهد داشت.

این محصول مانند نسخه زمخت تری از CX-5 بنظر می رسد. گلگیرهای بزرگ تر با چراغ های پلاستیکی با جزئیات بیشتر دارد. جلوپنجره گودی های عمیق تری دارد که به رنگ مشکی براق در دسترس هستند. و حتی طرح های مشکی مات برای کاپوت ماشین هم در دسترس است.

مزدا اشاره کرد که ورودی درهای عقب را عریض تر کرده تا قدم گذاشتن روی رکاب برای دسترسی به باربند آسان تر شود. جزئیات طراحی داخلی مانند داشبورد مینیمال، دریچه های بزرگ هوای مخفی و تاکید روی قسمت صفحه ابزار یادآور مدل های قبلی مزدا است.

به نقل از اتوبلاگ مزدا مدل های کراس اوور خود را به چرخ های دائما متحرک در حالت استاندارد مجهز می کند تا برند خود را با ارزش تر کند. مزدا معمولا روی رانندگی هر چه عالی تر در خیابان ها تاکید داشت. اما CX-50 به سمت بهبود هر چه بیشتر رانندگی جاده ای و قابلیت های آفرودی پیش می رود.

مدیر عامل مزدا گفت: این مدل نو برای آمریکای شمالی به خصوص برای پشتیبانی از سبک زندگی پر تحرک مشتریان در این ناحیه طراحی شده است.

این مدل اولین مدل مزدا با سانروف پانوراما و همچنین اولین محصول مشترک مزدا با کمپانی تویوتا در آلاباما خواهد بود. تولید این محصول اوایل ژانویه آغاز می شود و بهار آینده در معرض فروش گذاشته خواهد شد و قیمت آن کمی قبل از زمان عرضه اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1849

به "جدیدترین مدل مزدا چه ویژگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مدل مزدا چه ویژگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید