تصاویر قاب های محافظ سری آیفون 14 میزان گوشی های این سری را نشان می دهند

به گزارش ورزش من و تو، اپل در حدود سه ماه دیگر از سری تازه گوشی های پرچم دارش یعنی آیفون 14 رونمایی خواهد کرد. هر چه به روز رونمایی از این گوشی ها نزدیک تر می شویم، انتظار می رود که خبرها و شایعات زیادی در این مورد منتشر شود. همانطور که شایعات تأیید می کنند، اپل در اواخر سال جاری چهار مدل آیفون 14 را روانه بازار می کند و خط تولید برخی از مدل های سری قبلی را با تغییراتی روبرو خواهد کرد. از آنجایی که آیفون 12 و 13 مینی فروش خوبی ندارند، اپل قصد دارد به جای آن ها یک مدل بزرگ تر غیر پرو را در اختیار کاربران قرار دهد تا بزرگ ترین آیفون از لحاظ اندازه را با قیمت معقولانه تری روانه بازار گوشی های هوشمند کند. به همین علت، تصاویر تازهی از قاب محافظ سری آیفون 14 در فضای مجازی منتشر شده که اندازه گوشی های این سری اپل را به طور کامل نشان می دهند.

تصاویر قاب های محافظ سری آیفون 14 میزان گوشی های این سری را نشان می دهند

افشاگری به نام DuanRui در شبکه اجتماعی ویبو، تصاویری از قاب محافظ سری آیفون 14 را پیدا کرده که آن را در توییتر به اشتراک گذاشته است. طبق تصاویر این قاب ها، انتظار می رود آیفون 14 و 14 پرو دارای صفحه نمایش هایی با اندازه مشابه (6.1 اینچ) باشند و مدل های بزرگ تر آیفون 14 و 14 پرو مکس باید نمایشگر 6.7 اینچی داشته باشند. باید اشاره کنیم که این قاب ها، شبیه به ماکت های فلزی سری آیفون 14 هستند که تصاویر آن ها چند ماه پیش در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد.

این افشاگر همچنین با انتشار پست دیگری در توییتر ماژول دوربین آیفون 14 پرو مکس و آیفون 14 مکس را مورد بررسی و مقایسه قرار داده است. در این مقایسه، ماژول دوربین آیفون 14 پرو مکس بزرگ تر به نظر می رسد. دلیل این بزرگی می تواند سخت افزار نو دوربین باشد که قرار است در این گوشی هوشمند قدرتمند اپل مورد استفاده قرار بگیرد.

تصاویر قاب محافظ آیفون 14 پرو نشان می دهند که این گوشی لبه های متقارنی دارد و همچنین یک اسپیکر مکالمه در قاب بالایی، دکمه های کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ گوشی و دکمه پاور در سمت راست این گوشی هوشمند دیده می شود. به نظر می رسد که نمایشگر این گوشی نسبت به نسل قبلی کمی بلندتر است و باید به افزایش 5 تا 10 درصدی ارتفاع آن نیز اشاره کنیم.

مهم ترین تغییرات این گوشی هوشمند مربوط به قاب پشتی آن است؛ جایی که سیستم دوربین آیفون 14 پرو برآمدگی نسبتاً زیادی دارد. همچنین سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند به دلیل اینکه قرار است با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی جایگزین شوند، افزایش یافته است. گفته می شود که اندازه سنسور دوربین این گوشی بیش از 57 درصد بزرگ تر از سنسور قبلی است که جایگزین آن شده است.

باید خاطر نشان کنیم این دوربین نو، کاربران آیفون 14 پرو را می سازد تا در وضوح 8K فیلم برداری کند. محصولات اپل تا همینجا بدون بهره مندی زا سنسورهای قدرتمند هم در زمینه فیلم برداری بی نظیر بوده اند و قطعا با اضافه شدن چنین قابلیتی، آیفون ها حتی بیشتر از این می توانند در زمینه فیلم برداری درخشان ظاهر شوند.

طبق تصاویر این قاب های محافظ، آیفون 14 پرو و پرو مکس در پنل جلویی از نمایشگری بهره می برند که میزبان یک حفره کپسولی شکل در کنار یک حفره دایره ای است و این حفره ها محل قرارگیری دوربین سلفی و حسگرهای فیس آیدی هستند. طراحی حفره کپسولی در کنار حفره دایره ای شکل تفاوت چندانی با طراحی بریدگی شکل ندارد، اما فضای بیشتری را در اختیار سیستم دوربین سلفی قرار خواهند داد که به ارائه تجربه بهتر عکاسی منجر خواهد شد. پیش تر نیز مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل گفت که سری آیفون 14 پیشرفته ترین دوربین سلفی سال های اخیر سری آیفون ها را خواهد داشت.

این تحلیلگر پیش بینی می کند که دوربین سلفی سری آیفون 14 احتمالاً از قابلیت فوکوس اتوماتیک پشتیبانی می کند. از جمله سایر بهبودهای دوربین سلفی نو آیفون 14، می توان به لنز شش قسمتی آن اشاره کرد. همچنین انتظار می رود که دوربین سلفی گوشی هوشمند نو اپل دیافراگم وسیع تر ƒ/1.9 را به کاربران ارائه دهد.

گزارش های دیگر حاکی از آن است که تنها مدل های پروی امسال چیپست نو A16 را دریافت خواهند کرد، در حالی که مدل های 14 و 14 پلاس به استفاده از تراشه A15 که در سری آیفون 13 اپل استفاده می شود، ادامه خواهند داد. همچنین امسال انتظار می رود اپل تولید مدل های پرو را در اولویت قرار دهد. باید دید در روزهای آینده چه اخبار دیگری در مورد این سری منتشر خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2053

به "تصاویر قاب های محافظ سری آیفون 14 میزان گوشی های این سری را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر قاب های محافظ سری آیفون 14 میزان گوشی های این سری را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید