تسریع در خدمت رسانی

به گزارش ورزش من و تو، سفر رئیس جمهور به منطقه زلزله زده اندیکا در استان خوزستان به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی صورت گرفت. حضور رئیس قوه مجریه در مناطقی که آسیب دیده و مردمی که دچار مسائل فراوان به واسطه این اتفاق شده اند حتما موثر و مفید خواهد بود.

تسریع در خدمت رسانی

از سوی دیگر این بشارت خوبی برای مردم این منطقه ها است که رئیس جمهور کشورشان با وجود مسائل عدیده ای که در عرصه اجرایی کشور هست در روز آدینه برای بازدید به منطقه آنها آمده و از نزدیک در جریان مسائل شان قرار گرفته است. خوشبختانه وقوع این زلزله تلفات جانی در پی نداشت اما در مجموع 3000 خانه در این منطقه بین 50 تا صددرصد آسیب دیده است. از سوی دیگر به رغم خدمت رسانی ای که صورت گرفت اما در مجموع این خدمات برای یاری رسانی به مردم آسیب دیده از زلزله کفایت نمی کرد. طبعا با ملاحظه این مشکل رئیس جمهور بر آن شد که از نزدیک پیگیر مسائل مردم اندیکا و بعلاوه نحوه خدمات رسانی به مردم این منطقه باشد تا فرایند رسیدگی ها به مردم آسیب دیده از سرعت بیشتری برخوردار باشد. از سوی دیگر نباید این نکته را از نظر دور داشت که به فصل سرما نزدیک می شویم و فضا به سمت برودت هوا پیش می رود و از سوی دیگر احتمال بارندگی و بارش برف هم وجود دارد. از این رو در صورتی که در خدمت رسانی تسریع صورت نگیرد مسائل مردم در منطقه زلزله زده اندیکا بیشتر خواهد شد.

این رویه آقای رئیس جمهور نشان می دهد که ایشان صرفا به تصمیم هایی که در مرکز و به صورت ستادی انجام می گردد بسنده نمی نماید و برای چاره اندیشی و تسریع در کارها و بهینه سازی کیفیت خدمات رسانی وارد عمل می گردد و با حضور میدانی از نزدیک فرایند اجرایی شدن مصوبات و تصمیم ها را دنبال می نماید. به طور کلی نفس حضور رئیس جمهور در عرصه میدانی به ویژه سفرهای استانی رئیس جمهور برای مردم بسیار نویدبخش است و آنها بدون واسطه می توانند با رئیس جمهور کشورشان وارد تعامل و گفت وگو شوند و مسائل و مسائل خود را با وی در میان بگذارند. درعین حال برای اثربخشی بیشتر سفرهای استانی به نظر می رسد با انسجام و زمینه سازی بیشتر می توان نتایج و آثار مفیدتری را مشاهده کرد. از این رو پیشنهاد می گردد آقای رئیس جمهور از این پس به صورت منظم تری سفرهای استانی را پی بگیرند و این بازدیدها هم به منظور ارزیابی بهتر از فرایند اجرایی شدن مصوبات استانی و اثربخشی آن در شرایط مردم با تاخیر بیشتری صورت بگیرد.

*نماینده ایذه و باغملک

منبع: جام جم

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1822

به "تسریع در خدمت رسانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسریع در خدمت رسانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید