برگزاری دومین دوره آشنایی با حقوق معلولان در روند سیستم دادرسی

به گزارش ورزش من و تو، پودمان آموزشی آشنایی با حقوق افراد دارای معلولیت در سیستم دادرسی به همت مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه و با مشارکت اداره کل حقوقی امور بین الملل قوه قضاییه و سازمان بهزیستی کل کشور در حال برگزاری است

برگزاری دومین دوره آشنایی با حقوق معلولان در روند سیستم دادرسی

به گزارش ، شرکت کنندگان این پودمان جمعی از قضات دادگستری کل استان تهران و سایر استان ها هستند که در این پودمان حضور دارند.

سرفصل های آموزشی این دوره عبارتند از:

آنالیز مواد کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت، آنالیز چند نمونه عملی و نمایش فیلم، طرح چند نمونه پرونده های قضائی معلولان، آنالیز رویه های عملی در سیستم قضائی، تحلیل رویه قضائی، تعامل روانشناختی با PTSD و طرح چند نمونه پرونده، درجات حجر و جنون از منظر روانپزشکی، تعامل روانشناختی با معلولان ذهنی، روحی و حسی، شبیه سازی جلسه دادگاه برای رسیدگی به جرم یک فرد فاقد قدرت شنوایی، تعامل روانشناختی با افراد مبتلا به اختلالات طیف اتیسم و تعامل روانشناختی با معلولان جسمی و حرکتی.

شایان ذکر است در این پودمان آموزشی با آنالیز چند نمونه عملی و نمایش فیلم و طرح چند نمونه پرونده به طرح سوالات، گفتگوی جمعی شرکت کنندگان و طرح نقطه نظرات تخصصی قضات و ارائه ابتکارات پرداخته می گردد.

این پودمان زیر نظر اساتیدی، چون دکتر اسلامی، معینی، طهماسبی، علیپور، کاظمی، نصر، براتی، فرهنگ دوست، نفریه و جناب آقای واقفی تشکیل می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 334

به "برگزاری دومین دوره آشنایی با حقوق معلولان در روند سیستم دادرسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین دوره آشنایی با حقوق معلولان در روند سیستم دادرسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید