بازاریابی یا فروش محصول، آمیزه ای از فرصت طلبی و دانش و آگاهی از خواسته ها و تمایلات پنهان مردم؟ مردی که در زمستان برف می فروخت!

به گزارش ورزش من و تو، یک روز زمستانی در سال 1983، دیوید هامونز گلوله های برفی در مقدار های مختلف را در خیابان های نیویورک فروخت.

بازاریابی یا فروش محصول، آمیزه ای از فرصت طلبی و دانش و آگاهی از خواسته ها و تمایلات پنهان مردم؟ مردی که در زمستان برف می فروخت!

همان طور که در عکس می بینید او گلوله ها برفی را با نظم و ترتیب مقدار خوب روی زیراندازی انداخته بود و مشغول فروش آنها بود.

هامونز در اجرای این خلاقیت به وضوح توانایی خود را در برقراری ارتباط با مخاطبان خود نشان داده است.

بعضی ممکن است کار او را کلاهبرداری یا صرفا یک کار موقتی بامزه بدانند. اما در دنیای تبلیغات و تجارت و بازاریابی فعالیت های اینچنینی کم نیست.

خیلی ها حالش را ندارند که چیز در دسترسی را شکار نمایند. پس مثلا شرکت های تحصیلی یاری آموزشی برایشان درس ها را خلاصه و پاکیزه، بسته بندی می نمایند و می فروشند.

بعضی ها باور از تمایلات مردم آگاهی مناسبی ندارند. مثلا نمی دانند که بسیاری از آدم های اتوکشیده هم دلشان می خواهد یک گلوله برفی از روی زمین بردارند و به سمتی پرتاب نمایند یا صرفا از خنکای و شکل آن در کف دست لذت ببرند. اینجاست که صاحب صنعت یا بازاریاب این تمایل را نرمال سازی می نماید و محصولش را می فروشد.

بسیاری از مردم منابع اصلی را اصلا چک نمی نمایند و اینجاست که منابع خبری متعهد یا نامتعهد برایشان خبر گرد می آوردند و به سبک خود گرد می نمایند.

در هر صورت این عکس آدم را به نتیجه گیری های زیادی می اندازد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 9 آذر 1401 بروزرسانی: 9 آذر 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2122

به "بازاریابی یا فروش محصول، آمیزه ای از فرصت طلبی و دانش و آگاهی از خواسته ها و تمایلات پنهان مردم؟ مردی که در زمستان برف می فروخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازاریابی یا فروش محصول، آمیزه ای از فرصت طلبی و دانش و آگاهی از خواسته ها و تمایلات پنهان مردم؟ مردی که در زمستان برف می فروخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید