اپل با عرضه 13.9 میلیون تبلت، صدرنشین شد

به گزارش ورزش من و تو، فصل سوم 2020 در اوج همه گیری کرونا، بازار جهانی تبلت تکان خورد. براساس آمارهای منتشر شده از سوی IDC عرضه تبلت در بازارهای جهانی با رشد بی سابقه 25 درصد روبرو بوده است. اپل با عرضه 13.9 میلیون تبلت در فصل سوم سا لجاری صدرنشین و سامسونگ با رشد سالیانه 89.2 درصدی، بیشترین رشد سالیانه را به نام خود رقم زد.

اپل با عرضه 13.9 میلیون تبلت، صدرنشین شد

آمارها نشان می دهد در شرایطی که در سراسر دنیا، احتیاج به آموزش از راه دور و دورکاری بیش از هر زمان دیگری مطرح است، کاربران تقاضای بیشتری برای خرید دستگاه های هوشمند با نمایشگر عظیم تر دارند. به علاوه، آمارها نشان می دهد که کاربران در فصلی که گذشت هزینه بیشتری صرف خرید محصولات حوزه فناوری نموده اند.

آمار عرضه تبلت در بازار دنیای رشد سالیانه 24.9 درصدی را تجربه نموده است. گزارش های اولیه IDC حاکی از آن است که در فصل سوم امسال، 47.6 میلیون دستگاه تبلت به بازارهای دنیای عرضه شده است.

در فصلی که گذشت، اپل با عرضه 13.9 میلیون دستگاه آیپد، 29.2 درصد سهم بازار دنیای تبلت را از آن خود کرد. این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، کوپرتینویی ها پیروز به عرضه 11.8 میلیون دستگاه آیپد به بازار شده بودند و سهم 31.1 درصدی بازار دنیای تبلت را به نام خود رقم زدند..

در حالیکه میزان عرضه آیپد اپل در فصل سوم امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی برابر 17.4 درصد داشت؛ شرکت های دیگری همچون سامسونگ، هواوی و لنوو نیز بازار خوبی داشتند.

سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2019 پیروز به عرضه 5 میلیون تبلت به بازار شد و با سهم بازار 13 درصدی در صندلی سوم از نظر میزان عرضه تبلت در بازارهای دنیای ایستاد.

سه ماهه سوم 2020، کره ای ها فصل خوبی را گذراندند و پیروز به عرضه 9.4 میلیون تبلت به بازارهای دنیای شدند. در نتیجه توانستند سهم بازار 19.8 درصدی را از آن خود نمایند. این بدان معنی است که سامسونگ توانسته در عرضه تبلت به بازارهای دنیای رشد سالیانه 89.2 درصدی را تجربه کند.

هواوی و لنوو نیز به ترتیب با عرضه 4.9 و 4.1 میلیون دستگاه، به ترتیب سهم بازار 10.2 و 8.6 درصدی را از آن خود کردند. هواوی رشد 32.9 درصدی و لنوو رشد 64.2 درصدی را در سه ماهه سوم سال نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کردند.

یکی از بازندگان بازار تبلت، آمازون بود که با عرضه 5.4 میلیون دستگاه و سهم بازار 11.4 درصدی نتوانست از شرایط موجود و تقاضای کاربران به خوبی بهره ببرد.

بیماری کرونا در کنار همه مسایل و مشکلاتی که دنیا را درگیر خودش کرد، برای فراوری نمایندگان دستگاه های هوشمند روزهای خوبی را رقم زد.،دیجیاتو

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1254

به "اپل با عرضه 13.9 میلیون تبلت، صدرنشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل با عرضه 13.9 میلیون تبلت، صدرنشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید