اولین واکنش ترامپ به شروع جلسه استیضاحش در مجلس نمایندگان آمریکا

به گزارش ورزش من و تو، رئیس جمهور آمریکا دقایقی پس از شروع نشست استیضاح خود در مجلس نمایندگان این کشور طی پیامی توئیتری به شدت از دموکرات ها انتقاد کرد.

اولین واکنش ترامپ به شروع جلسه استیضاحش در مجلس نمایندگان آمریکا

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بعد از ظهر روز چهارشنبه به وقت محلی با انتشار پیامی در توئیتر به شروع جلسه استیضاح خود در مجلس نمایندگان آمریکا واکنش نشان داد.

ترامپ دقایقی پس از شروع نشست استیضاح خود در مجلس نمایندگان آمریکا به ریاست نانسی پلوسی، در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: دروغ های وحشتناک از سوی چپ های افراطی و دموکرات های بی خاصیت. این یک هجمه به آمریکا و حزب جمهوری خواه است.

نشست استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ظهر روز چهارشنبه به وقت محلی با سخنرانی نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا رسماً شروع شد و قرار است پس از انتها بحث های نمایندگان درباره این استیضاح، رأی گیری نهایی انجام گردد.

هفته گذشته جرولد نادلر رئیس دموکرات کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار بندهای طرح استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، وی را به سوءاستفاده از قدرت و کارشکنی در فرایند تحقیقات کنگره متهم کرد.

ماجرای سوء استفاده ترامپ از قدرت علیه جو بایدن که از آن به عنوان یک رسوایی بزرگ موسوم به اوکراین گیت یاد می گردد، پس از آن برملا شد که افشاگر یا افشاگرانی از کاخ سفید به رسانه ها و نمایندگان کنگره اطلاع دادند که ترامپ در جریان مکالمات تلفنی از رئیس جمهور اوکراین خواسته است که دستور انجام تحقیقاتی را در خصوص تخلفات اقتصادی احتاقتصادی پسر جو بایدن معاون سابق رئیس جمهور آمریکا (باراک اوباما) صادر کند. به گفته افشاگران، ترامپ حتی ارائه یاری های نظامی به اوکراین را منوط به پذیرش این خواسته نموده است.

در پی افشای این ماجرا، مجلس نمایندگان آمریکا به ریاست نانسی پلوسی دموکرات فرایند استیضاح دونالد ترامپ را کلید زد و در ادامه، کمیته های اطلاعاتی و قضایی مجلس نمایندگان تحقیقات خود را در خصوص سوءاستفاده ترامپ از قدرت در جریان ماجرای اوکراین گیت را شروع کردند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 645

به "اولین واکنش ترامپ به شروع جلسه استیضاحش در مجلس نمایندگان آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش ترامپ به شروع جلسه استیضاحش در مجلس نمایندگان آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید