اولین روز کاری سرپرست نو فدراسیون فوتبال، تأکید بر حفظ آرامش تیم ملی

به گزارش ورزش من و تو، سایت فدراسیون فوتبال از شروع به کار رسمی میرشاد ماجدی در این فدراسیون اطلاع داد.

اولین روز کاری سرپرست نو فدراسیون فوتبال، تأکید بر حفظ آرامش تیم ملی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جمعی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز (شنبه) به منظور پیگیری امور جاری و برنامه ریزی برای دوره سرپرستی با میرشاد ماجدی ملاقات و گفت وگو کردند.

در این جلسه اعضا ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای سرپرست تازه، بر لزوم حفظ انسجام و اولویت بندی دقیق کارها تأکید کردند. اعضای هیئت رئیسه بعلاوه حفظ آرامش و امنیت خاطر تیم های ملی در رده های مختلف، به ویژه تیم ملی بزرگسالان در آستانه جام جهانی فوتبال را اولویت شماره یک این فدراسیون اعلام کردند و در راستای تأمین زیرساخت ها و منابع لازم برای حضور درخشان تیم ملی در این رقابت ها به بحث و آنالیز پرداختند.

میرشاد ماجدی نیز در این جلسه، ضمن تشکر از اعتماد اعضای هیئت رئیسه در انتخاب او به عنوان سرپرست، گفت: در این مقطع به صورت ویژه نیازمند هم افزایی و مشورت همه دلسوزان ورزش و پیشکسوتان و کارشناسان و خبرگان فوتبال کشور هستیم و این اطمینان خاطر را به خانواده بزرگ فوتبال ایران می دهیم که نهایت دقت و حساسیت را نسبت به مسائل به کار خواهیم گرفت و ان شاءالله دوره درخشانی را در کنار هم خواهیم ساخت.

وی بعلاوه خاطر نشان کرد: امروز همه ما، فارغ از هر رنگ و دسته بندی باید به فکر موفقیت و اهتزاز پرچم سه رنگ کشور عزیزمان باشیم و در فدراسیون رنگی جز رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران وجود نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1980

به "اولین روز کاری سرپرست نو فدراسیون فوتبال، تأکید بر حفظ آرامش تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین روز کاری سرپرست نو فدراسیون فوتبال، تأکید بر حفظ آرامش تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید