اقدامات روانی کانادا علیه ایران راه به جایی نخواهد برد

به گزارش ورزش من و تو، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: : القاعده یکی از دشمنان ایران بوده که تضاد منافع با این کشور دارد که از زمان شکل گیری درصدد ضربه زدن به کشورمان است از این رو مقابله با القاعده و اقداماتشان از برنامه های جدی ما است.

اقدامات روانی کانادا علیه ایران راه به جایی نخواهد برد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با دور زمین همراه باشید، سفر دل اگیز به شهرهای تورنتو و ونکوور را با ما تجربه کنید.

عباس علی منصور آرانی نماینده آران و بیدگل در مجلس در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران با اشاره به ادعای کانادا مبنی بر ارتباط گروهک تروریستی القاعده با ایران و انگیزه شرورانه ایران برای ورود به این کشور گفت: با گذشت سه دهه از انقلاب این مهم برای سایر کشورهای دنیا روشن شده که ایران در راستای هم زیستی، همکاری و تعامل سازنده برای توسعه کشور، منطقه و دنیا فعالیت می نماید.

وی در ادامه اضافه نمود: القاعده یکی از دشمنان ایران است چراکه منافع این گروهک تروریستی از زمان شکل گیری ضربه زدن به کشورمان است از این رو مقابله با القاعده و اقداماتشان از برنامه های جدی ما است.

عضو کمیسیون امنیت ملی در سرانجام خاطر نشان کرد: این اقدام کانادا در مقابله با ایران تنها در راستای ایجاد جنگ روانی است و راه به جایی نخواهد برد.

منصوری آرانی در سرانجام گفت: برای آنکه بتوانیم دنیای امن و به دور از توطئه تروریست ها بسازیم، همه کشورها باید حقوق انسا ن ها و حقوق بین الملل را رعایت نمایند تا امنیت واقهی را در دنیا را به ارمغان آوریم.

انتهای پیغام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 824

به "اقدامات روانی کانادا علیه ایران راه به جایی نخواهد برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات روانی کانادا علیه ایران راه به جایی نخواهد برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید