اضافه شدن جزئیات فرودگاه ها به نقشه اپل

به گزارش ورزش من و تو، هیتروبا اپل همکاری نموده است تا نقشه های مفصل ترمینال فرودگاه ها را به نقشه های اپل اضافه کند.

اضافه شدن جزئیات فرودگاه ها به نقشه اپل

هیترو با اپل همکاری کرد و جزییات مفصل فرودگاه ها را به نقشه اپل اضافه نمود. مسافران با این ابزار نو قدرتمند می توانند به آنچه که در پیدا کردن فرودگاه ها در پی آن هستند دسترسی پیدا نمایند.

مسافران با استفاده از نقشه های اپل روی آیفون یا iPad خود می توانند نقاط مرتبط به فرودگاه قبل از پرواز، از جمله رستوران های نزدیک، مکان های خرید ضد آفتاب، هدیه و بعلاوه نقاط مهم مورد علاقه مانند مکان های حمل بار، مشتریان و سرویس بهداشتی را پیدا نمایند.

موقعیت یاب در محیط داخلی به مسافران نشان می دهد که آن ها در محدوده ترمینال قرار دارند و به آن ها یاری می نماید تا به جایی که احتیاج دارند، بروند؛ بعلاوه می توانند به راحتی بین طبقه ها جا به جا شوند. ترمینال نقشه های هیترو در نقشه های اپل به طور مرتب - از جمله زمانی که مکان های فروشگاه نو و پنجره های نو باز می شوند - به روز می شوند تا اطمینان حاصل گردد.

این نقطه عطف نوآورانه بخشی از تحول دیجیتال هیترو است که اطمینان می دهد مسافران می توانند سفر خود را قبل از اینکه وارد فرودگاه شوند، برنامه ریزی نمایند.

مسافران می توانند رستوران ها را روی نقشه انتخاب نمایند و اطلاعات تماس را به دست آورند؛ بعلاوه می توانند به طور مستقیم به وسیله میز کتاب برای رزرو یک محصول، ذخیره یک محصول یا تماس با یک سالن استفاده نمایند.

استفان گلن فیلد، مدیر دیجیتال ارشد، گفت:

اضافه شدن نقشه های مفصل ترمینال به نقشه های اپل، نقطه عطف مهمی در بهبود تجربه دیجیتال در هیترو است.

بهبود ناوبری و دادن اطلاعات به مسافرین در خصوص خرده فروشی ها، رستوران ها و خدمات گسترده و هیجان انگیز که ما ارائه می دهیم و بعلاوه اطلاعات لجستیکی در خصوص مکان های تعطیلات و نکات اطلاعاتی، به آن ها فرصت می دهند تا هر مرحله از سفر را برنامه ریزی نموده و در نتیجه، از هر لحظه از سفر لذت ببرند.

نقشه های داخلی فرودگاه برای همه کاربران iPhone و iPad در iOS 11 و بالاتر در دسترس هستند. نقشه مفصل فرودگاه های متعددی در سراسر دنیا در دسترس است.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1916

به "اضافه شدن جزئیات فرودگاه ها به نقشه اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن جزئیات فرودگاه ها به نقشه اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید