استانداردسازی 61 واحد گردشگری در کردستان

به گزارش ورزش من و تو، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: تا به امروز 61 واحد گردشگری در استان استانداردسازی شده اند.

استانداردسازی 61 واحد گردشگری در کردستان

برای سفر با تور پوکت تابستان 99 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، حمید اسکندری با اشاره به لزوم استانداردسازی تأسیسات گردشگری در راستای آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی و نرخ گذاری تأسیسات گردشگری و نظارت بر آن ها، اضافه نمود: براین اساس تعداد 24 هتل از یک ستاره تا 4ستاره و تعداد 17 مهمان پذیر، 20 واحد بین راهی در استان استانداردسازی شده اند.

او با گفتن این موضوع که علاوه بر این 61 واحد، شش واحد اقامتی دیگر شامل مهمان پذیر و هتل نیز توسط کارشناسان ارزیابی شده ادامه داد: پرونده آن ها پس از تکمیل به کمیسیون استانداردسازی ارسال می گردد و درخواست 50 واحد بین راهی نیز در حال آنالیز و اقدام است.

معاون گردشگری کردستان با تأکید بر اینکه تأسیسات گردشگری که اقدام به استانداردسازی نکنند، پروانه آن ها تمدید نخواهد شد، اظهار کرد: این تأسیسات برای بالا بردن کیفیت خدمات واحدهای خود که به طورقطع در جذب گردشگر داخلی و خارجی تأثیرگذار است، باید پیش قدم شوند.

او همچنین افزود: برای جلوگیری از انطباق نداشتن با استاندارهای مربوطه نسبت به الزام سرمایه گذاران به استفاده از شرکت های متخصص در زمینه های فنی مهندسی و تجهیزاتی بهداشتی و ابلاغ مصوبات الزام آور برای کنترل نقشه های معماری و جدول تجهیزاتی در زمان طراحی و زمان ساخت تأکید شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 655

به "استانداردسازی 61 واحد گردشگری در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانداردسازی 61 واحد گردشگری در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید