اختتامیه چهارمین جشنواره عکس و گرافیک و نقاشی مدرسه برگزار گردید

به گزارش ورزش من و تو، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، اختتامیه چهارمین جشنواره عکس و گرافیک و نقاشی مدرسه برگزار گردید.

اختتامیه چهارمین جشنواره عکس و گرافیک و نقاشی مدرسه برگزار گردید

امیر ارسلان حسین زاده، دبیر علمی جشنواره عکس و گرافیک و نقاشی مدرسه در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان که در سالن سوره حوزه هنری برگزار گردید، بیان نمود: این جشنواره از سال 98 شروع بکار کرد و سال جاری چهارمین دوره برگزاری جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه است.

وی با بیان این که سال جاری سال نخست برگزاری این جشنواره به صورت بین المللی است، اضافه نمود: از حدود 11 کشور مختلف، 111 اثر دریافت و به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

حسین زاده گفت: در بخش داخلی نیز بیش از 18 هزار اثر از 32 استان کشور و حدود 403 شهر مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. در مراسم اختتامیه این جشنواره از 84 برگزیده تقدیر شد.

دبیر علمی جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه اظهار کرد: در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره، کارگاه های مختلفی برای این دانش آموزان برگزار گردیده که برای آنان بسیار مجذوب نماینده بوده است.

وی گفت: یکی از اهداف مهم این جشنواره، کشف، رشد و پرورش استعدادهای دانش آموزان از استان های مختلف کشور است تا راه را برای آنان هموار کنیم و استعدادها را به منصه ظهور برسانیم. در این جشنواره برای دانش آموزان امکانات را فراهم می کنیم تا در مسیر معین استعدادیابی حرکت نمایند.

حسین زاده اضافه نمود: بعد از شناسایی برگزیده های این جشنواره، زمینه اشتغال این افراد فراهم است. دانش آموزان از پایه اول ابتدایی تا پایه دوازدهم می توانند در این جشنواره شرکت نمایند و مقطع به مقطع در 14 محور نتایج و برگزیده ها اعلام گردد.

در مراسم اختتامیه جشنواره دانش آموزی عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه که در تالار سوره حوزه هنری برگزار گردید، از برگزیدگان در بخشهای مختلف تقدیر شد.

در این جشنواره که سال جاری چهارمین دوره برگزاری آن است، از برگزیدگان در بخش های لوگو نوجوان، پوستر نوجوان، عکاسی داستانی، طراحی کاریکاتور نوجوان، عکاسی تبلیغاتی نوجوان، اینفوگرافیک نوجوان، عکاسی طبیعت، عکاسی معماری، تصویرسازی، نقاشی مداد رنگی، نقاشی خط، نقاشی سیاه قلم، نقاشی دیجیتال و نقاشی آبرنگ تقدیر شد.

منبع: همگردی
انتشار: 9 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1402 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2190

به "اختتامیه چهارمین جشنواره عکس و گرافیک و نقاشی مدرسه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه چهارمین جشنواره عکس و گرافیک و نقاشی مدرسه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید