آیپد مینی جدید با پشتیبانی از اپل پنسل معرفی گردید

به گزارش ورزش من و تو، شرکت اپل در سکوت خبری، امروز دو آیپد جدید معرفی کرد. اول از همه نسل جدید آیپد مینی با پشتیبانی از اپل پنسل معرفی گردید. نسل قبلی این تبلت، تقریبا سه سال و نیم پیش معرفی گردیده بود و حالا تبلت جدید با پردازنده بهتر و پشتیبانی از اپل پنسل، معرفی گردیده است. در آیپد مینی جدید شاهد پردازنده A12 Bionic هستیم که نسبت به آیپد مینی قبلی با پردازنده A8، بسیار سریع تر و البته بهینه تر در مصرف انرژی شده است. همچنین باید اشاره کنیم که این پردازنده، همان پردازنده استفاده شده در آیفون XS و آیفون XR است. حافظه داخلی مدل پایه این تبلت کاهش داشته و به 64 گیگابایت رسیده اما قیمت مدل پایه این تبلت همچنان با نسل قبلی خود یکسان است و با قیمت پایه 399 دلار عرضه می گردد. در کنار آیپد مینی جدید، آیپد ایر جدید با نمایشگر 10.5 اینچی و قیمت پایه 499 دلار معرفی گردیده که در پستی دیگر به آن پرداخته ایم.

آیپد مینی جدید با پشتیبانی از اپل پنسل معرفی گردید

نسل جدید iPad Mini در سه رنگ نقره ای، خاکستری و رنگ طلایی عرضه می گردد. حافظه داخلی این محصول را می توان با پرداخت 150 دلار بیشتر به 256 گیگابایت رساند و مدل های LTE این تبلت نیز 130 دلار گران تر هستند.

اپل همچنین نمایشگر آیپد مینی جدید را هم شامل بروزرسانی نموده است. نمایشگر جدید این تبلت روشنایی بیشتری دارد و رنگ های بیشتری را هم می تواند نمایش دهد. همچنین ویژگی True Tone هم به این نمایشگر اضافه شده که میزان دمای رنگ ها را با توجه به محیطی که کاربر در آن حضور دارد، تغییر می دهد. دوربین سلفی این تبلت هم شامل بروزرسانی شده و حالا سنسور 7 مگاپیکسلی در این بخش قرار گرفته که نسبت به دوربین 1.2 مگاپیکسلی آیپد مینی قبلی، پیشرفت خیلی خوبی است. دوربین پشتی اما شامل بروزرسانی نشده و همچنان شاهد یک دوربین هشت مگاپیکسلی با لنزی با دیافراگم f/2.4 هستیم.

معرفی این آیپدها در قالب یک پست خبری در وب سایت اپل صورت گرفته و درواقع در سکوت خبری این اتفاق اتفاق افتاده است. اپل درواقع یک مراسم در هفته آینده و در تاریخ 5 فروردین برگزار می نماید اما ترجیح داده این آیپدهای جدید را زودتر از مراسم 5 فروردین معرفی کند. در عوض قرار است در مراسم 5 فروردین، با سرویس استریم تلویزیونی اپل آشنا شویم.

در یکی دو سال اخیر، خرید آیپد مینی یک تصمیم اشتباه به حساب می آمد چراکه پردازنده و مشخصات سخت افزاری قدیمی داشت اما با قیمت بالای 399 دلار برای مدل پایه عرضه می شد. حالا می توان با همین قیمت، یک آیپد مینی کاملا بهتر دریافت کرد. خانواده تبلت های اپل نیز با معرفی دو آیپد جدید، کمی وضعیت بهتری پیدا نموده و حالا همه آیپدهایی که اپل می فروشد نیز از اپل پنسل پشتیبانی می نماید. آیپد مینی جدید از ارزان ترین آیپد گران تر است اما برای این قیمت بیشتر، پردازنده سریع تری هم دریافت می کنید. آیپد مینی 10.5 اینچی، آیپد ایر جدید را بالاتر از آیپد معمولی و آیپد مینی قرار می دهد و بالاتر از همه، آیپد پروها قرار می گیرند. شما درباره آیپد مینی جدید چه فکر می کنید؟

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 173

به "آیپد مینی جدید با پشتیبانی از اپل پنسل معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد مینی جدید با پشتیبانی از اپل پنسل معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید