هفته دوم کورس اسبدوانی بهاره گنبد برگزار گردید

به گزارش ورزش من و تو، میکائیل قزلجه در تبادل نظر با خبرنگاران، اظهار کرد: در هفته دوم رقابت های کورس اسبدوانی بهاره گنبد بعدازظهر آدینه 68 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در هفت دور هزار متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

هفته دوم کورس اسبدوانی بهاره گنبد برگزار گردید

وی اضافه نمود: جوایز این هفته از مسابقات 89 میلیون و 600 هزار تومان است که به صاحبان اسب های اول تا سوم کورس های هفت گانه اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، در دور اول اسب های ترکمن سه ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که طاهر گوگ نژاد با اسب آتلار زودتر از خط انتها گذشت و نورمحمد بهادر با اسب آیلا صوفیان و ستار مهرانی با اسب آلتین شاهوار به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب های دوخون سه ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر بود که ستار مهرانی با اسب آدر عنوان اول را به دست آورد و آرمین آق آتابای با اسب آی تیک و قربان محمد اودک با اسب ماه تی تی نظرخانی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب های دوخون سه ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که پیمان قلرعطا با اسب اکو شیک پیروز به کسب مقام اول شد و قربان محمد اودک با اسب آی نور مهرانی و آرمین آق آتابای با اسب ام پایرکو به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار متر شکل گرفت که آق اویلی بشگرد با اسب آریس گلد زودتر از خط انتها عبور کرد و ستار مهرانی با اسب کارولین و جواد آچاک با اسب آسنا خانم به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب های دوخون چهار ساله در کلاس یک به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که پیمان قلرعطا با اسب بای بای نخستین نفر از خط انتها عبور کرد و آرمین آق آتابای با اسب آلتون سا و ستار مهرانی با اسب ویوا بوی نفرات دوم و سوم از خط انتها گذشتند.

در دور ششم اسب های تروبرد سه ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که آق اویلی بشگرد با اسب لاکسیدا پیروز به کسب مقام اول شد و ستار مهرانی با اسب آلگرو و عیدمحمد غراوی با اسب توی استوری به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور هفتم و انتهای اسب های تروبرد سه ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که آق اویلی بشگرد با اسب پتیو رز پیروز به کسب عنوان نخست شد و آرمین آق آتابای با اسب بلو دد و نورمحمد فیضی با اسب ماهان به ترتیب عنوان های دوم و سوم را به دست آوردند.

آق اویلی بشگرد بهترین چابکسوار هفته

در انتها هفته دوم رقابت های کورس اسبدوانی بهاره گنبد، آق اویلی بشگرد با کسب سه مقام نخست بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، پیمان قلرعطا دو مقام نخست کسب کرد، ستار مهرانی پیروز به کسب یک مقام نخست، دو مقام دوم و دو مقام سوم شد و طاهر گوگ نژاد یک مقام نخست به دست آورد.

گفتنی است؛ هفته های سوم و چهارم رقابت های کورس اسبدوانی بهاره گنبد پنجم و ششم اردیبهشت در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان های گنبد کاووس، آق قلا و بندر ترکمن برگزار می گردد و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه های سوارکاری این سه شهرستان می کشاند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 186

به "هفته دوم کورس اسبدوانی بهاره گنبد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته دوم کورس اسبدوانی بهاره گنبد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید