تور مکزیک ارزان: هانیه کریمی بهترین بازیکن هندبال ایران و مکزیک شد

به گزارش ورزش من و تو، در رقابت های هندبال قهرمانی جوانان دختر دنیا، بانوی ملی پوش کشورمان بهترین بازیکن ملاقات تیم های جوانان دختر ایران و مکزیک شد.

تور مکزیک ارزان: هانیه کریمی بهترین بازیکن هندبال ایران و مکزیک شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در انتها ملاقات تیم های ایران و مکزیک در پرزیدنت کاپ رقابت های قهرمانی جوانان دختر دنیا، هانیه کریمی ملی پوش ایران عنوان بهترین بازیکن این ملاقات را به دست آورد.

کریمی در این ملاقات عملکرد فوق العاده ای داشت و بار ها پیروز به گلزنی شد و در انتها عنوان ارزشمندترین بازیکن ملاقات را کسب کرد.

شایان ذکر است تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران با پیروزی مقابل مکزیک در مسابقات قهرمانی دنیا پیروز شد در یک روز به یاد ماندنی اولین پیروزی تاریخ بانوان هندبالیست ایران در رقابت های قهرمانی دنیا را رقم بزند.

در ادامه پرزیدنت کاپ رقابت های قهرمانی جوانان دختر دنیا، ملی پوشان ایران مقابل مکزیک به میدان رفتند و در این ملاقات از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند و نیمه نخست را با نتیجه 18 بر 11 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز قدرت نمایی دختران ایران ادامه یافت و با گلباران مکزیک پیروز شدند در نهایت این بازی را با نتیجه 46 بر 26 به سود خود به اتمام برسانند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2031

به "تور مکزیک ارزان: هانیه کریمی بهترین بازیکن هندبال ایران و مکزیک شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور مکزیک ارزان: هانیه کریمی بهترین بازیکن هندبال ایران و مکزیک شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مکزیک ارزان: هانیه کریمی بهترین بازیکن هندبال ایران و مکزیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید