مقایسه اجاره خانه در شرق و غرب تهران

به گزارش ورزش من و تو، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به خرید مسکن در اصفهان، اجاره خانه های غرب و شرق تهران و خودرو های صفرکیلومتر و کارنموده را آنالیز می کنیم؛ آگهی هایی که طی یک هفته گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

مقایسه اجاره خانه در شرق و غرب تهران

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سرگرمی و بازی بیشتر بدانید.

اجاره خانه در غرب تهران چقدر است؟

میانه نرخ اجاره کامل یک مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز 80 متری، حوالی دریاچه چیتگر 133 هزار تومان است. این رقم در مرزداران به 185 هزار تومان می رسد. اگر دو نفر قصد داشته باشند در این دو محله اجاره نشینی را تجربه نمایند، باید ماهانه به ترتیب 10 میلیون و 640 هزار تومان و 14 میلیون و 800 هزار تومان کنار بگذارند.

شرق تهران با چه بودجه ای می توان اجاره نشین شد؟

میانه نرخ اجاره نشینی در شرق تهران تقریبا برابر با عدد و رقم های منطقه ها غربی مرکز است. مثلا مستاجران محله های حکیمیه و پیروزی همان مبلغی که ساکنان حوالی دریاچه چیتگر می پردازند، هزینه می نمایند. آنالیز های سایت دیوار نشان می دهد که در منطقه ها شرقی تهران، نرخ اجاره خانه در منطقه تهرنپارس غربی بیشترین افزایش را طی یک هفته گذشته داشته است. صاحب خانه های این منطقه ظرف یک هفته شش درصد به مبلغ اجاره خانه ها اضافه نموده اند.

قیمت مسکن در اصفهان

شاهین شهر از توابع استان اصفهان است و ظرف چند روز اخیر هر مترمربع آپارتمان مسکونی در این منطقه 10 میلیون و 565 هزار تومان آگهی شده است. اگر اصفهانی ها بخواهند در منطقه ای مثل بزرگمهر صاحب خانه شوند، باید دو و نیم برابر شاهین شهر پول بپردازند. در بزرگمهر هر مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز 24 میلیون و 500 هزار تومان ارزش دارد.

اصفهانی ها چقدر اجاره خانه می پردازند؟

فولادشهر 25 کیلومتر با جنوب شرق اصفهان فاصله دارد و اجاره بهای کامل یک آپارتمان 80 متری دو تا پنج سال ساخت در این منطقه یک میلیون و 680 هزار تومان است. در محله اشراق که از منطقه ها مرکزی این شهر است، اجاره همین آپارتمان حدود چهار میلیون و 960 هزار تومان هزینه دارد.

مقرون به صرفه ترین خودرو های صفرکیلومتر بازار

پراید صندوقدار همچنان مقرون به صرفه ترین خودرو صفرکیلومتر بازار است. طبق آگهی های سایت دیوار فروشنده های این خودرو به طور میانگین 124 میلیون و 630 هزار تومان برای فروش این محصول قیمت گذاشته اند. رقم 209 میلیون و 250 هزار تومانی سمند LX هم نشان می دهد که این خودرو طی یک هفته گذشته بیشترین افزایش قیمت را تجربه نموده است.

قیمت مناسب ترین خودور های کارنموده در بازار

پراید هاچ بک یا همان 111، با 10 هزارکیلومتر کارکرد و محصول سال 97، چیزی حدود 112 میلیون و 700 هزار تومان در سایت دیوار خرید و فروش شده است. این قیمت ظرف یک هفته تقریبا 0/8 درصد افزایش داشته و معادل دو سال حقوق یک کارگر است.

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1672

به "مقایسه اجاره خانه در شرق و غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه اجاره خانه در شرق و غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید