معرفی گوشی پرچمدار نو شیائومی ، عکس

به گزارش ورزش من و تو، دیجیاتو نوشت: شیائومی در اطلاعیه ای رسماً خاطرنشان کرد که گوشی های سری شیائومی 13 را آخر هفته با چند محصول دیگر معرفی می نماید.

معرفی گوشی پرچمدار نو شیائومی ، عکس

پس از ماه ها انتشار شایعات گوناگون، شیائومی بالاخره تأیید کرد که گوشی های پرچمدار سری شیائومی 13 را در تاریخ اول دسامبر مصادف با پنج شنبه 10 آذرماه معرفی می نماید. در این مرنام شاهد رونمایی از محصولات دیگری از جمله واچ S2، بادز 4 و همین رابط کاربری MIUI 14 هم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

عکس | پیدا شدن سر و کله خرس هایی عجیب در منطقه ها شمالی زمین

میکروب های روده را جدی بگیرید!

آزمایش موتور جت نو رولزرویس با آلودگی صفر / عکس

شیائومی پارسال از سه پرچمدار به نام های 12، 12 پرو و 12X پرده برداشت؛ ولی سال جاری به نظر نمی رسد که جانشینی برای 12X در نظر گرفته شده باشد. بنابراین پنج شنبه فقط باید منتظر شیائومی 13 و 13 پرو باشیم.

رندر زیر که از این خانواده لو رفته است، طراحی ظاهری و رنگ های پرچمدار نو شیائومی را نشان می دهد. باتوجه به اینکه شیائومی 13 پرو نسخه بزرگ تر شیائومی 13 محسوب می گردد، انتظار داریم که هردو گوشی طراحی یکسانی داشته باشند.

غول فناوری چین تأیید کرد که سری شیائومی 13 در اطراف صفحه نمایش خود حاشیه های بسیار ناچیزی خواهد داشت. درواقع، مقدار حاشیه پایین نمایشگر فقط 1.61 میلی متر اعلام شده و این مقدار می تواند در حاشیه بالا هم رعایت گردد.

سری شیائومی 13 با اسنپدراگون 8 نسل 2 از راه می رسد

این دو گوشی با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 از راه می رسند. شیائومی چندسالی است که به یکی از اولین شرکت های استفاده کننده از چیپست پرچمدار نو کوالکام تبدیل شده است. ولی تعیین نیست که آیا MIUI 14 به صورت پیش فرض روی این گوشی ها عرضه می گردد یا به وسیله یک آپدیت جداگانه در دسترس آنها قرار می گیرد.

افزون بر این، در مرنام 10 آذر منتظر ایرباد شیائومی بادز 4 و ساعت هوشمند شیائومی واچ S2 هستیم، اما فعلاً هیچ اطلاعاتی درباره تعیینات فنی آنها در دسترس نیست. این شرکت بادز 4 پرو را حالا در چین با قیمت 152 دلار می فروشد. پس باتوجه به نام ایرباد نو، این شرکت که از عرضه یک محصول مقرون به صرفه تر خبر می دهد، احتمالاً باید با دستگاهی در حوالی قیمت 70 دلار روبرو باشیم. بادز 4 در رنگ های مشکی، سفید و سبز از راه خواهد رسید.

58321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 آذر 1401 بروزرسانی: 7 آذر 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2121

به "معرفی گوشی پرچمدار نو شیائومی ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی گوشی پرچمدار نو شیائومی ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید