شکست تیم ملی هندبال ایران برابر بحرین

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های مرحله گروهی هندبال انتخابی المپیک 2020 توکیو، از ساعت 18:30 امروز یکشنبه 28 مهرماه تیم ملی هندبال کشورمان به مصاف تیم قدرتمند بحرین رفت.

شکست تیم ملی هندبال ایران برابر بحرین

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

شاگردان علیرضا حبیبی نیمه اول این دیدار را با نتیجه 13 بر 15 در حالی به رقیب خود واگذار کردند که در ابتدای این بازی پیشتاز بوده و در بعضی زمان ها بازی به صورت تساوی دنبال می شد. تیم هندبال کشورمان در انتها با نتیجه 29 بر 26 مغلوب تیم قدرتمند بحرین شد.

تیم ملی هندبال کشورمان که در گروه دوم این رقابت ها با تیم های کره جنوبی، بحرین و کویت هم گروه است پیش از این برابر کره جنوبی مقتدرترین تیم قاره آسیا در المپیک به فزونی رسیده بود.

هندبالیست های کشورمان در ادامه این رقابت ها روز سه شنبه 30 مهرماه ساعت 18:30 به مصاف تیم کویت می روند. هندبال کویت که سالها یکی از تیم های مطرح قاره آسیا بود به دلیل تعلیق چند سالی از هندبال دور بوده است.

رقابت های هندبال انتخابی المپیک در قاره آسیا و در بخش مردان با حضور هشت تیم از 26 مهرماه الی 5 آبان در دوحه قطر برگزار می گردد و تیم قهرمان آن سهمیه حضور در بازیهای المپیک توکیو را بدست خواهد آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 452

به "شکست تیم ملی هندبال ایران برابر بحرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تیم ملی هندبال ایران برابر بحرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید