دانگل 4G زد تی ای MF79U: یک کار راه بینداز کوچک

به گزارش ورزش من و تو، قبلا بهترین دانگل های 4G بازار ایران را معرفی کردیم ولی این روزها هیچ کدام از این محصولات در بازار موجود نیستند.

دانگل 4G زد تی ای MF79U: یک کار راه بینداز کوچک

در نبود آن ها، دانگل 4G زدتی ای MF79U با استقبال روبرو شده است و کاربران از عملکرد آن راضی هستند. دانگل که شاید تا چند ماه پیش قیمتی در حدود 200 هزار تومان داشت و ناشناخته بود ولی این روزها با قیمت 1 میلیون تومانی یکی از پرفروش ترین دانگل ها در بازار ایران است.

دانگل MF79U کار راه بینداز است. یعنی شما یک محصول 35 گرمی با ابعاد 101 در 31 در 14 میلی متر را خریداری و به لپ تاپ یا کامپیوتر خود وصل می کنید و در زیر یک دقیقه به اینترنت 4G وصل می شوید.

دیگر نیازی به مودم خارجی، وای فای و کابل کشی برای اینترنت ندارید. این دانگل را می گردد همه جا همراه خودتان ببرید چون سبک است و وزنی ندارد و فضایی اشغال نمی نماید.

هات اسپات وای فای هم داشته باشید

یک درگاه USB.20 برای اتصال به لپ تاپ و کامپیوتر و هر دستگاه دیگری دارد. دو سوکت TS9 برای نصب آنتن خارجی به همراه یک شیار سیم کارت و اسلات کارت حافظه MicroSD همه امکانات ارتباطی آن هستند.

پردازنده آن مبتنی بر آرم Cortex-R7 است و باتری ندارد تا به طور مستقیم از خود دستگاه وصل شونده تغذیه کند. سرعت دانلود آن حداکثر 150 مگابیت بر ثانیه (مودم LTE Cat 4) است که برای بسیاری از کاربران این مقدار سرعت کافی است و با اپراتورهای ایران هم کفایت می نماید.

جالب است می تواند یک هات اسپات وای فای هم باشد و تا 10 کاربر یا دستگاه به آن وصل شوند. وای فای زد تی ای MF79U از سری 802.11n با سرعت 150 مگابیت و MIMO 2×2 است.

با سیستم عامل ویندوز و مک سازگاری دارد و به راحتی روی این دستگاه ها نصب می گردد.

اگر این روزها به دنبال یک دانگل 4G هستید تا کامپیوتر قدیمی، لپ تاپ یا هر دستگاه دیگری را به وای فای و اینترنت وصل کنید؛ دانگل زد تی ای MF79U می تواند کار شما را راه بیندازد و اصلا احساس کمبودی نداشته باشید.

خرید زد تی ای M79U از سایت دیجی کالا

مودم دانگل 4G دستگاهی کوچکی است که به طور مستقیم به درگاه USB یک کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ متصل شده و امکان استفاده و اشتراک گذاری…

منبع: شبکه چی
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1132

به "دانگل 4G زد تی ای MF79U: یک کار راه بینداز کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانگل 4G زد تی ای MF79U: یک کار راه بینداز کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید