ترامپ: اگر برنده شوم به سرعت با کره شمالی توافق می کنم

به گزارش ورزش من و تو، رئیس جمهوری آمریکا در جریان کنفرانس خبری خود گفت، چنانچه پیروز انتخابات ریاست جمهوری شود، به سرعت توافق هایی با کره شمالی و ایران در خصوص برنامه های هسته ای آنها حاصل می کند.

ترامپ: اگر برنده شوم به سرعت با کره شمالی توافق می کنم

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا جمعه به خبرنگاران گفت: اگر ما پیروز انتخابات شویم، به سرعت با ایران توافق خواهیم کرد و همچنین خیلی زود توافق هایی با کره شمالی خواهیم داشت.

رئیس جمهوری آمریکا در بخش دیگر صحبت هایش به انفجار مهیب بیروت اشاره کرده و گفت، مقام های آمریکایی در حال حاضر به لبنان رفته اند تا تقاضا برای کمک های انسان محبت آمیز بیشتر را مورد بررسی و شناسایی قرار دهند.

ترامپ جمعه گفت: ایالات متحده اکنون در کنار مقام های میدانی در لبنان است تا نیازهای بهداشتی و بشرمحبت آمیز بیشتر را شناسایی کند و ما کمک بیشتر را تامین خواهیم کرد.

ترامپ همچنین گفت، او بیروت را از حرکت سه هواپیمای آمریکایی با محموله تجهیزات پزشکی و کادر درمانی مطلع کرده است. رئیس جمهوری آمریکا در ادامه گفت، روز یکشنبه با امانول ماکرون رئیس جمهوری فرانسه، رهبران لبنان و دیگر کشورها درباره تامین کمک بیشتر تماس خواهد داشت.

دونالد ترامپ همچنین در پیامی توییتری گفت که به طور جداگانه با میشل عون، رئیس جمهوری لبنان و ماکرون تلفنی صحبت کرده و به کنفرانس کمک بین المللی به لبنان ملحق می شود. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1105

به "ترامپ: اگر برنده شوم به سرعت با کره شمالی توافق می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: اگر برنده شوم به سرعت با کره شمالی توافق می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید