برنامه استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش ورزش من و تو، وب سایت استاد الدوحه اقدام به انتشار برنامه دور رفت نمایندگان قطر در لیگ قهرمانان آسیا کرد.

برنامه استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرعه کشی شد و تیم ها حریفان خود را در این رقابت ها شناسایی کردند. با این وجود، کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز برنامه بازی های تیم ها در این رقابت ها را اعلام نکرده است ولی برخی از سایت های عربی نسبت به انتشار برنامه بازی های کنندگان کشورهایشان اقدام کرده اند.

در این راستا، وب سایت قطری استاد الدوحه برنامه ای از بازی های کنندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرده که این برنامه نیز همان جدول زمان بندی قبلی است که هفته گذشته نیز توسط رسانه های عربی منتشر شده بود.

این وب سایت در ادامه نوشته است که الدحیل نیز در تاریخ های 26 و 29 فروردین و اول اردیبهشت به ترتیب باید با الشرطه، الاهلی و استقلال روبرو شود. یاران علی کریمی در دور برگشت نیز باید در تاریخ های چهارم، هفتم و دهم اردیبهشت به ترتیب با استقلال، الشرطه و الاهلی دیدار کنند. استقلال نیز در همین تاریخ های اعلامی با دیگر تیم این گروه بازی می کند. به عبارتی دیگر استقلال در 26 فروردین با الاهلی، در 29 فروردین با الشرطه، در 7 اردیبهشت با الاهلی و در 10 اردیبهشت با الشرطه به رقابت می پردازد.

25٪ تخفیف زمستانه حسابداری قیاس

25٪ تخفیف زمستانه حسابداری قیاس

طبق ادعای سایت استاد الدوحه، تیم السد که در گروه D قرار گرفته است، در تاریخ 25 فروردین به مصاف یکی از تیم های فولاد یا العین می رود که این دو تیم باید ابتدا در دیدار مرحله پلی آف به مصاف هم بفرایند. السد سپس در تاریخ 28 فروردین پذیرای النصر عربستان خواهد بود و در تاریخ 31 فروردین نیز با الوحدات اردن روبرو می شود. شاگردان ژاوی مجددا در تاریخ سوم اردیبهشت بازی برگشت خود با الوحدات را برگزار می کنند، در ششم اردیبهشت با برنده دیدار فولاد و العین روبرو می شوند و در آخرین بازی دور گروهی در نهم اردیبهشت با النصر بازی خواهند کرد. بدیهی است در صورت صعود فولاد به مرحله گروهی، شاگردان نکونام همزمان با دیدارهای السد، باید با دیگر تیم حاضر در آن گروه روبرو شوند.

به عبارت دیگر فولاد در صورت صعود به مرحله گروهی، 28 فروردین با الوحدات اردن، 31 فروردین و سوم اردیبهشت دو بازی رفت و برگشت با النصر و 9 اردیبهشت نیز دیدار با الوحدات اردن را برگزار می کند.

طبق ادعای استاد الدوحه، الریان دیگر کننده قطر در 25 فروردین با گوا هندوستان، در 28 فروردین با پرسپولیس و در 31 فروردین با برنده دیدار پلی آف میان الزورا عراق و الوحده امارات دیدار می کند. آنها در دور برگشت به ترتیب برابر برنده دیدار پلی آف، گوا هندوستان و پرسپولیس به میدان می فرایند. بدین ترتیب، پرسپولیس نیز در تاریخ 25 فروردین با برنده دیدار الزورا و الوحده، در 31 فروردین با گوا هندوستان، در سوم اردیبهشت مجددا با گوا، در ششم اردیبهشت با برنده دیدار الزورا و الوحده و در 9 اردیبهشت نیز در آخرین دیدار خود با الریان دیدار می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1429

به "برنامه استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید