آنالیز قیمت خانه در سه محله مجذوب کننده اصفهان

به گزارش ورزش من و تو، خرید خانه و سکونت در نصف دنیا یعنی اصفهان، قطعا برای بسیاری از مردم مجذوب کننده است. اصفهان در کنار جاذبه های تاریخی و گرشگردی که دارد، هر ساله میزبان بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی است و همین مسئله باعث شده که در طی سال های اخیر رشد و توسعه بسیاری پیدا کند و امروزه به یکی از شهرهای با امکانات بالای رفاهی برای سکونت تبدیل گردد.

آنالیز قیمت خانه در سه محله مجذوب کننده اصفهان

رشد امکانات رفاهی، تفریحی، آموزشی، شهری، حمل و نقل عمومی و ... در این شهر باعث شده بسکمک از مردم متقاضی خرید، اجاره و یا رهن خانه در اصفهان باشند. از سوی دیگر عوامل مذکور در کنار اقتصاد قوی و بعلاوه جهانگرد پذیر بودن اصفهان این شهر را به سکونتگاه مناسبی برای مردم تبدیل نموده است.

همانطور که می دانید، خرید ملک همیشه یکی از بازارهای امن و کم ریسک در حوزه سرمایه گذاری بوده است و قطعا این جمله معروف را بارها شنیده اید که می گویند: هر کس روی خاک سرمایه گذاری کند، ضرر نمی کند. از همین رو خرید ملک در اصفهان می تواند به معنی حفظ و رشد ارزش سرمایه شما باشد.

اگر به فکر خرید خانه در اصفهان هستید، با ما همراه باشید؛ چرا که قرار است ما در این گزارش، قیمت مسکن در سه محله این شهر را آنالیز کنیم؛ تا شما بتوانید متناسب با بودجه و سرمایه ای که دارید، اقدام به خرید خانه ایده آل خود کنید.

  • قیمت مسکن در محله اشراق اصفهان

اولین محله ای که قصد داریم اقدام به آنالیز قیمت مسکن در آن کنیم، محله اشراق است که در منطقه 7 شهر اصفهان واقع شده است. این محله در محدوده مرکزی شهر قرار گرفته که به علت امکانات مناسب رفاهی، متقاضیان بسکمک در پی خرید، رهن و یا اجاره مسکن در آن هستند.

میانه قیمت هر متر مربع مسکن در این محله بین 16 تا 18 میلیون تومان است؛ اما اگر نقدینگی شما بالای 22 میلیون تومان است، به راحتی می توانید اقدام به خرید آپارتمان نوساز در این محله کنید.

شما برای خرید یک واحد مسکونی 100 متری نوساز در اشراق اصفهان که دارای امکاناتی نظیر آسانسور، انباری و پارکینگ است، باید بالای 2 میلیارد و 200 میلیون تومان پس انداز داشته باشید؛ البته قیمت واحدهای مسکونی متناسب با لوکیشن محله و امکانات ساختمان می تواند متفاوت باشد.

برای مثال در حال حاضر یک واحد مسکونی 130 متری، نوساز، سه خوابه، طبقه دوم، با امکانات کامل (آسانسور - انباری - پارکینگ - وام) حدود 2 میلیارد و 900 میلیون تومان در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

به طور کلی پیداکردن آپارتمان با قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان در محله اشراق اصفهان کار ساده ای نیست. شما برای خرید یک خانه 76 متری، 11 سال ساخت، با امکانات (آسانسور - انباری - پارکینگ) به حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان بودجه نیاز دارید؛ اما قطعا با خرید این ملک می توانید در یک محله آرام و با آسایش کامل زندگی کنید.

اگر در پی خرید خانه در محله اشراق اصفهان هستید، ضروری است که بدانید اغلب واحدهای مسکونی در این محله بالای 100 متر، متراژ دارند؛ از همین رو شما برای یافتن واحدهای زیر 80 متر کار سختی در پیش خواهید داشت.

  • قیمت مسکن در محله جابر انصاری

محله بعدی که قصد داریم برای خرید ملک به شما پیشنهاد دهیم، محله جابر انصاری است. این محله در محدوده شمالی شهر اصفهان و در منطقه 8 واقع شده است که با محله هایی همانند خانه اصفهان، رزمندگان، میرعماد، کاوه و ... مجاورت دارد و از امکانات خوبی برای سکونت برخوردار است.

قیمت ملک در این محله تا حدودی بالاتر از محله اشراق است؛ برای مثال شما با بودجه بین 20 تا 23 میلیون تومان (هر متر مربع) در محله اشراق می توانید صاحب یک ملک نوساز شوید اما نقدینگی شما برای خرید خانه نوساز در محله جابر انصاری باید بالای 28 میلیون تومان برای هر متر مربع، باشد.

شما با نقدینگی بین 17 تا 20 میلیون تومان می توانید در جابر انصاری صاحب خانه های بالای 100 متری با عمر بنای بالای 8 سال شوید. این قیمت های ذکر شده میانگین هستند، چرا که قیمت مسکن متناسب با سال ساخت، امکانات، موقعیت جغرافیایی، نوع ساخت، نظر فروشنده و ... متغیر است.

در حال حاضر قیمت یک واحد مسکونی 170 متری، کلیدنخورده، سه خوابه، طبقه دوم، با امکانات (آسانسور - انباری - پارکینگ) در سایت ملکی دلتا با قیمت 4 میلیارد و 700 میلیون تومان آگهی شده است.

شما با داشتن نقدینگی زیر یک میلیارد و 500 میلیون تومان به سختی می توانید در این محله صاحب یک مسکن با امکانات بالا و موقعیت مناسب شوید. پس اگر نقدینگی محدودی برای خرید خانه ندارید، خرید خانه در محله جابر انصاری با توجه به امکانات مناسبی که دارد، یکی از گزینه های مناسب برای سکونت خواهد بود.

  • قیمت مسکن در تالار اصفهان

آخرین محله ای که قرار است قیمت مسکن در آن را آنالیز کنیم، خیابان تالار در منطقه 10 شهر اصفهان است. این خیابان در محدوده مرکزی شهر اصفهان واقع شده است که با محله هایی همانند همدانیان، دشتستان، فرهنگیان، عسگریه و ... مجاورت دارد.

اگر در پی خرید خانه در تالار اصفهان هستید، باید بگوییم که یافتن واحدهای مسکونی زیر 2 میلیارد تومان در این محله با توجه به اینکه اغلب خانه های این محله متراژی بالای 100 متر دارند؛ تا حدودی سخت است.

برای مثال شما برای خرید خانه 150 متری نوساز با امکانات کامل رفاهی از جمله پارکینگ، لوکیشن مناسب، آسانسور، انباری، تراس و ... باید بالای 3 میلیارد و 700 میلیون تومان سرمایه داشته باشید.

در انتها لازم به تاکید است که اگر در پی خرید آپارتمان در سایر منطقه ها و یا محله های اصفهان هستید، می توانید به سایت ملکی دلتا به عنوان اولین سایت ملکی در ایران مراجعه کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، ملک موردنظر و ایده آل خود را پیدا کنید.

ضمناً اگر در پی ملک خاصی هستید اما با جستجو، ملک دلخواهتان را نیافته اید با ثبت درخواست خرید یا اجاره ملک در سایت، مشاوران و آژانس های عضو سایت دلتا شما را کمک خواهند کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1868

به "آنالیز قیمت خانه در سه محله مجذوب کننده اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز قیمت خانه در سه محله مجذوب کننده اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید