با گردشگری پولدار شوید!

به گزارش ورزش من و تو، گردشگری یکی از پولسازترین حوزه ها برای پولدار شدن است.

با گردشگری پولدار شوید!

اگر درپی سریع ترین راه های پولدار شدن هستید، آب دست تان است زمین بگذارید و این صفحه را تا خاتمه بخوانید.

سازمان دنیای گردشگری گزارش داده است: از هر10 شغل در دنیا، یک شغل به صورت مستقیم به گردشگری مربوط است و هر یک شغل در گردشگری، یک و نیم شغل دیگر را درگیر اقتصاد گردشگری می نماید. در واقع 10 درصد مشاغل دنیا به گردشگری مرتبط است. عدد بزرگ و قابل تاملی به نظر می رسد!

سیاست های جدید سازمان دنیای گردشگری، به حداکثر رساندن پتانسیل گردشگری برای ایجاد شغل های بیشتر و بهتر به ویژه برای زنان و جوانان است. همه این ها یعنی گردشگری شما را پولدار می نماید! با صفحه گردشگری مجله خبرنگاران همراه باشید تا بدانید گردشگری چطور می تواند شما را پولدار کند.

صنعت گردشگری را جدی بگیرید

صنعت گردشگری یک فعالیت مالی است. همچنین گردشگری یکی از مهم ترین بخش های توسعه پایدار است. مفهومی که قرار است دنیا را به نظم، تعادل و انصاف برساند. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید رویکرد سال جاری سازمان دنیای گردشگری، روی مباحث دیجیتالی تاکید دارد! یعنی اینکه شما می توانید با در دست داشتن یک گوشی تلفن همراه هوشمند، در چرخه اقتصاد گردشگری سهیم باشید و از این راه پول در بیاورید.به شرط اینکه هم از قوانین دنیای دیجیتال سر در بیاورید و هم نسبت به حوزه گردشگری و مشاغل وابسته به آن اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید.

آمارها نشان می دهند نیمی از کارکنان صنعت گردشگری در شرکت های کمتر از 10 نفر و سه چهارم آن ها در شرکت های کمتر از 50 نفر کار می نمایند. بنابراین اگر در حوزه گردشگری خودتان را به روز کنید، حتی بدون داشتن دفتر کاری واقع در برجی بلندمرتبه و هزاران کارمند، می توانید پول در بیاورید و ثروتمند شوید.

گردشگری و زنان

گردشگری و شغل: آینده ای بهتر برای همه . این شعار سال جاری سازمان دنیای گردشگری است و نشان می دهد گردشگری همان موضوعی است که دنیا را می تواند به سمت توسعه پایدار و رشد فراگیر جهت دهی کند. بیشترین تاکید سازمان دنیای گردشگری بر اشتغال زنان و جوانان در عرصه گردشگری است. در واقع گردشگری همان موضوعی است که می تواند حضور زنان در فرصت های شغلی برابر با مردان را تضمین و به قوی تر شدن اشتغال بانوان یاری کند. تحقیقات این سازمان دنیای نیز نشان می دهد: در بخش گردشگری، جمعیت زنان و جوانان شاغل نسبت به سایر بخش ها بیشتر است. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید در کشورهای اروپایی زنان 60 درصد پرسنل بخش گردشگری هستند. در واقع زنان نقش پیشرو در کارآفرینی حوزه های گردشگری دارند.

پول ساز ترین بخش های گردشگری

گردشگری یکی از پول سازترین حوزه ها برای اشتغال است. اما مهم این است که باید بدانید چطور می توانید با فعالیت در بخش گردشگری پولدار شوید. گردشگری بخش های گوناگونی دارد. در واقع طیف بزرگی از اصناف در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا چرخ های صنعت گردشگری بچرخد. از هواپیمایی ها و پرسنل کادر پرواز گرفته تا آژانس های مسافرتی، شرکت های راه آهن، راهنمایان گردشگری، نویسندگان سفرنامه، هتل ها و اقامتگاه ها و حتی انواع رستوران ها و غذاخوری ها از جمله اجزای تشکیل دهنده صنعت گردشگری هستند.

حالا سوال مهم این است که کدامیک از این بخش ها از همه پولسازتر هستند؟ به عبارت دیگر، اگر قصد سرمایه گذاری در صنعت گردشگری دارید، کدام یک از این بخش ها شما را زودتر پولدار می نماید؟

رستوران و اقامتگاه، پر سودترین بخش گردشگری

سازمان بین المللی کار تخمین زده است: اقامتگاه ها و رستوران ها همراه با خدمات بخش خصوصی در پنج سال آینده، سریع ترین نرخ رشد را در بین همه بخش های اقتصاد دارند. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید نرخ سود صنعت رستوران داری و غذا حدود 70 درصد است. یعنی حتی اگر رستورانی با قیمت های معقول و مناسب تاسیس کنید، باز هم در صنعتی پولساز سرمایه گذاری نموده اید. همچنین شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید اقامتگاه های بوم گردی یکی از مشاغل جدید حوزه گردشگری هستند که این روزها با استقبال عمومی از سوی مردم روبه رو شده اند.

آمارها نشان می دهد بوم گردی و روستاگردی در صدر علائق گردشگران قرار گرفته اند. به همین نسبت احداث اقامتگاه در این مکان ها می تواند سودآوری خوبی داشته باشد. ضمن اینکه به توسعه پایدار یاری می نماید. بنابراین اگر اقامتگاه بوم گردی ایجاد کنید و آن را با معیارهای درست بچرخانید، سودآوری خوبی خواهید داشت. گفتن این موضوع هم ضروری به نظر می رسد که سازمان گردشگری به افرادی که بخواهند اقامتگاه گردشگری احداث و از خانه های تاریخی برای این موضوع استفاده نمایند وام و تسهیلات می دهد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 662

به "با گردشگری پولدار شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با گردشگری پولدار شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید