ایجاد 20 هزار شغل در سال گذشته شبهه ناک است

به گزارش ورزش من و تو، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: اینکه گفته می گردد 20 هزار شغل در سال گذشته در استان صورت گرفته، شبهه ناک است و احتیاج به ارزیابی و آنالیز دقیق دارد.

ایجاد 20 هزار شغل در سال گذشته شبهه ناک است

به گزارش خبرنگاران، صدیف بدری در نشست با اصحاب رسانه و در پاسخ به سوالات آنها اظهار کرد: باید مستنداتی را مسئولان استانی ارائه نمایند تا اشتغال ایجاد شده به شکل واقعی مورد رصد و آنالیز دقیق قرار گیرد.

وی در خصوص تامین اعتبار برای پروژه های بخش ورزش اعلام کرد: قرار شده در قانون برنامه توسعه ششم از محل ارزش اضافه نموده 27 صدم درصد به حوزه ورزش اختصاص یابد که 80 درصد این منابع در اختیار ورزش و جوانان و 20 درصد نیز در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اضافه نمود: سالانه 15 میلیارد تومان از این محل صرف توسعه زیرساخت های ورزش استان می گردد به طوری که بعضی از سالن های ورزشی احداث شده در اردبیل، نمین، عنبران و ... از این محل بوده است.

بدری بیان نمود: بنده در انتصابات و عزل و نصب ها به صور مستقیم و حتی غیرمستقیم وارد نشدم و معتقدم باید در چارچوبی معین، شفاف و قانونی انتصابات مدیریتی انجام گردد و اعتقاد دارم ما به عنوان ناظران باید نظارت دقیق و قانونمندی را در این زمینه داشته باشیم.

وی در خصوص پروازهای کم فرودگاه اردبیل نیز گفت: به تناسب فصل و استقبال مردم که همان تقاضا و عرضه است تعداد پروازها در فصول مختلف متفاوت است ولی امیدواریم همچنان تعداد پروازهای فرودگاه اردبیل را به غیر از تهران به سایر مناطق نیز ببینیم.

بدری در خصوص سفر رئیس جمهور و مطالبات مطرح شده قابل طرح در این سفر در بخش حمل و نقل جاده ای و آب شرب توضیح داد: ما از سال گذشته مطالبات اهالی استان را برای ایمن سفر جمع بندی کردیم و امیدواریم در سایه سفر رئیس جمهور منابع اعتباری خوب هم برای حوزه آب و هم راه و همچنین تکمیل پایاب خدافرین در نظر گرفته گردد.

وی با اشاره به مسائل راه های روستایی و آب شرب ساکنان این مناطق بیان نمود: به معنای واقعی ما این مسائل را لمس می کنیم و بر این باوریم در حل این مسائل باید دولتمردان چاره اندیشی نمایند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس به مشکل معارضین کشت و صنعت اشاره نمود و اضافه نمود: انتظار می رفت قبل از فروش کشت و صنعت مشکل معارضین رفع می شد تا امروز عشایر دغدغه و نگرانی از بابت حضور در این مناطق نداشتند که متاسفانه این مشکل همچنان مسئولان و اهالی را رنج می دهد.

بدری همچنین انتقال آب به اردبیل را از ضرورت ها توصیف و توضیح داد: ما اگر در این زمینه اقدامی به موقع انجام ندهیم قطعا با چالشی جدی روبرو خواهیم شد.

وی با قدردانی از سرمایه گذار پروژه پل معلق شیشه ای هیر بیان نمود: سرمایه گذار به شکل قابل تقدیر در این پروژه فعالیت ها و اقدامات مطلوبی را انجام داده و امیدواریم مسئولان نیز زیرساخت های لازم را مهیا نمایند تا در سفر رئیس جمهور این پروژه به بهره برداری برسد.

بدری ادامه داد: بنده آماده هستم با همراهی خبرنگاران تک تک پروژه های اجرا شده را در این سال ها از صفر تا 100 به آنها نشان داده و ردیف های بودجه ای که به شکل چشمگیری افزایش یافته است براساس مستندات در سازمان برنامه و بودجه آنها را نشان دهم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد: در حوزه آب، راه و همچنین پایاب سدها اعتبارات خوبی از محل های مختلف به ویژه منابع ملی برای استان جذب شده و به وسیله صندوق توسعه ملی نیز هم برای مهار آب های مرزی و هم آب شرب روستائیان منابع اعتباری خوبی پیش بینی شده است.

بدری اظهار امیدواری کرد؛ تا خاتمه نیمه اول سال جاری با تصویب منطقه آزاد اهالی استان بتوانند از مزایای مالی و اشتغالزایی آن در جهت توسعه استان به بهترین شکل استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 260

به "ایجاد 20 هزار شغل در سال گذشته شبهه ناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 20 هزار شغل در سال گذشته شبهه ناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید