اکسپندر کراس؛ خودروی تازه میتسوبیشی ویژه خانواده!

به گزارش ورزش من و تو، ارتفاع اکسپندر کراس از سطح زمین 225 میلیمتر است. رینگ های آلومینیومی 17 اینچی نیز به عنوان آپشن استاندارد ارائه می گردد.

اکسپندر کراس؛ خودروی تازه میتسوبیشی ویژه خانواده!

میتسوبیشی از فیس لیفت 2023 خودروی اکسپندر کراس رونمایی نموده است. اکسپندر نخستین بار در سال 2017 و در کلاس کامپکت ام پی وی رونمایی شد، اما با معرفی فیس لیفت نو کراس ظاهرا در نظر دارد تا فروش بیشتری را برای خانواده اکسپندر رقم بزند.

ارتفاع اکسپندر کراس از سطح زمین 225 میلیمتر است. رینگ های آلومینیومی 17 اینچی نیز به عنوان آپشن استاندارد ارائه می گردد.

از امکانات ایمنی اکسپندر کراس باید به سیستم پایداری الکترونیکی، ترمز پارک الکتریکی، ای بی اس، دستیار حرکت در سربالایی و ... اشاره نمود.

در کابین نیز امکاناتی مانند نمایشگر های دیجیتال برای اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم تفریح (8 اینچی)، شارژر بی سیم، پورت یو اس بی و ... قابل اشاره هستند.

در بخش پیشرانه از تپنده 4 سیلندر 1.5 لیتری با 103 اسب بخارخروجی و گشتاور 141 نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک هماهنگ می گردد.

با توجه به ظاهر و شرایط فنی نباید انتظار یک خودروی سریع را داشت، زیرا اینجا با یک خودروی مناسب برای خانواده پرجمعیت طرف هستیم. قیمت اکسپندر کراس هنوز اعلام نشده است.

منبع: فرادید
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2072

به "اکسپندر کراس؛ خودروی تازه میتسوبیشی ویژه خانواده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکسپندر کراس؛ خودروی تازه میتسوبیشی ویژه خانواده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید