اختصاص اعتبار برای احداث قطعه چهارم محور آبادان ، اروندکنار

به گزارش ورزش من و تو، رئیس اداره راه و شهرسازی آبادان با اعلام اختصاص 680 میلیارد ریال برای احداث قطعه چهارم محور آبادان - اروندکنار به طول 20 کیلومتر گفت: این طرح در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار است.

اختصاص اعتبار برای احداث قطعه چهارم محور آبادان ، اروندکنار

به گزارش از ،کاظم اصلانی رئیس اداره راه و شهرسازی آبادان روز سه شنبه گفت: قطعه چهارم محور آبادان - اروندکنار از کیلومتر 18 شروع و تا کیلومتر 38 اروندکنار ادامه دارد و حدود یک سال عملیات اجرایی آن پیش بینی شده است.

او اضافه نمود: عملیات احداث قطعه اول باند دوم محور آبادان به اروندکنار به طول پنج ونیم کیلومتر از سال 91 با اعتبار 62 میلیارد ریال شروع شد که با تعدیل25 درصدی با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال پس از 2 سال زیر بار ترافیک نهاده شد.

اصلانی اعلام کرد: عملیات اجرایی قطعه دوم به طول پنج ونیم کیلومتر از سال 94 شروع و در سال 99 لایه اول آسفالت آن اجرا گشت ولی به علت پرداخت نشدن مطالبات با درخواست انتها پیمان پیمانکار موافقت و پروژه تحویل اداره کل راه و شهرسازی شد.

او گفت: پروژه آسفالت لایه دوم قطعه دوم جاده آبادان - اروندکنار با اعتبار 100 میلیارد ریال وارد مناقصه و انتخاب پیمانکار شده است که بزودی اجرای عملیات آن شروع خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی آبادان گفت: قطعه سوم هم به طول هفت ونیم کیلومتر با اعتبار 280 میلیارد ریال با پیشرفت 9 درصدی تا ابتدای دهستان منیوحی (کیلومتر 20 اروندکنار) در حال انجام است.

اصلانی گفت: برای تعریض این محور ناچار به تخریب 2 مسجد واقع در جهت با موافقت نهادهای مسوول شدیم با توجه به لزوم احداث مساجد جایگزین چهار میلیارد ریال اعتبار به همین منظور اختصاص یافت و اکنون ساخت این 2 مسجد به انتها رسیده است.

جاده آبادان - اروندکنار به طول 45 کیلومتر به علت یک بانده بودن بخش هایی از آن شاهد حوادث مرگبار رانندگی است.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1720

به "اختصاص اعتبار برای احداث قطعه چهارم محور آبادان ، اروندکنار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبار برای احداث قطعه چهارم محور آبادان ، اروندکنار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید