هتل بلوجی رزیدنس هنگ کنگ

به گزارش ورزش من و تو، برای پی گیری خدمات بهتر برای آرامش و اقامت شما ، اقامتگاه های bluejay ایده " زندگی هوشمند T2 را به شعبه جدید خود در خیابان اصلی ، Ap Lei معرفی می نمایند . آن " تی را برای فرهنگ سنتی چای با " تی برای تکنولوژی نوین "ترکیب می نماید ، و میهمانان را با یک تجربه جدید " T2 " در محل اقامت معرفی می نماید .

هتل بلوجی رزیدنس هنگ کنگ

این هتل که در منطقه جنوبی جزیره هنگ کنگ واقع گردیده است و توسط محیط طبیعی احاطه گردیده است، ویژگی T2 و منحصر به فرد آن را از طریق سبک معماری شیک و طراحی داخلی آن با الهام از فرهنگ چای، تزویج با فن آوری های دیجیتال پیشرفته نصب می نماید.

همه 42 هتل هتل با سلیقه خاصی تزئین گردیده اند که بین طراحی شیک و قابلیت های دیجیتالی تزئین گردیده اند. هر guestroom مجهز به یک کامپیوتر تبلت با صفحه لمسی است. همه انواع اطلاعات مانند خدمات هتل، نکات سفر محلی و اطلاعات مرتبط، در نوک انگشت شما درست است. علاوه بر این، سیستم کنترل هوشمند تعاملی I تعاملی در guestrooms در بالاترین طبقه نصب گردیده است. شما با یک تماس با کامپیوتر تبلت، می توانید تجهیزات درون اتاق از جمله نورپردازی، تهویه هوا، پرده و تلویزیون را کنترل کنید. با گرم کردن کیفیت خدمات کارکنان ما، که سریعا ً به سوالات شما پاسخ خواهند داد، قطعا ً شما تحت تاثیر مهمان نوازی ما قرار خواهید گرفت.

این پارک در منطقه جنوبی جزیره هنگ کنگ واقع گردیده است و توسط پارک اقیانوس احاطه گردیده است.

انتشار: 1 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 19

به "هتل بلوجی رزیدنس هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بلوجی رزیدنس هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید