نفرزاده: بازیکنانم ناپخته عمل کردند، گرفتار اشتباهات خودمان شدیم

به گزارش ورزش من و تو، سرمربی تیم والیبال عقاب گفت: اشتباهاتی که ما انجام دادیم حاصل جوانی بازیکنان بود، جایی که بازیکنان من 4 سرویس متوالی را خراب می نمایند، ناپختگی است.

نفرزاده: بازیکنانم ناپخته عمل کردند، گرفتار اشتباهات خودمان شدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال عقاب تهران در مورد شکست 3 بر یک تیمش مقابل شهرداری تبریز در هفته هشتم لیگ برتر والیبال گفت: به بازیکنان حریف تبریک می گویم، ما امروز به غیر از ست سوم بازی پایاپایی را با حریف انجام دادیم. هر دو تیم برای پیروزی کوشش کردند اما ما در برخی امتیازات اسیر اشتباهات خودمان شدیم.

او ادامه داد: ما می توانستیم در ست های اول و چهارم برنده باشیم و بازی را 3 بر یک به سود خودمان تمام کنیم، ولی اشتباهات ما اجازه کسب چنین نتیجه ای را نداد. البته تیم تبریز هم با تجربه و خوب بازی کرد و از فرصت هایی که ما در اختیار آنها قرار دادیم بهترین نتیجه ممکن را گرفت. بناکار: تکلیف تیم هنوز هم معین نیست، می توانستیم 3 بر صفر برنده شویم

نفرزاده توضیح داد: اشتباهاتی که ما انجام دادیم حاصل جوانی بازیکنان نبود، جایی که بازیکنان من 4 سرویس متوالی را خراب می نمایند، ناپختگی است.

سرمربی تیم والیبال عقاب در مورد کیفیت لیگ سال جاری گفت: با وجود اینکه تعدادی از بازیکنان مطرح ایرانی به لیگ های خارج از کشور رفتند، اما من معتقدم لیگ سال جاری کیفیت خوبی دارد و تیم ها به دلیل پخش شدن بازیکنان عملکرد قابل قبول و برابری از خود ارائه می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 101

به "نفرزاده: بازیکنانم ناپخته عمل کردند، گرفتار اشتباهات خودمان شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرزاده: بازیکنانم ناپخته عمل کردند، گرفتار اشتباهات خودمان شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید