فینالیست های اوزان نخست تعیین شدند، ایران هیچ نماینده ای ندارد

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، پیکارهای مقدماتی اوزان 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی دنیا در حالی در شهر بوداپست مجارستان برگزار گردید که هیچکدام از نمایندگان ایران به فینال راه نیافتند.

فینالیست های اوزان نخست تعیین شدند، ایران هیچ نماینده ای ندارد

در وزن 61 کیلوگرم بونه رودریگوئز از کوبا و گادجی مراد رشیداف از روسیه به دیدار فینال راه یافتند. در این وزن محمدباقر یخکشی از کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر عباس رحمان اف از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد در مصاف با خولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز دنیا از کوبا در حالی که سه ثانیه به خاتمه کشتی مانده بود و از حریف با نتیجه 8 بر 6 پیش بود، با نتیجه 10 بر 8 بازنده شد و به گروه بازنده ها رفت. یخکشی امروز در این گروه باید ابتدا با ایوان گویدا از رومانی کشتی بگیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دیدار رده بندی به مصاف جوزف کولون از آمریکا برود.

در وزن 74 کیلوگرم زائوربک سیداکوف از روسیه و آوتاندیل کنچادزه از گرجستان در دیدار فینال حضور دارند. وزنی که مصطفی حسین خانی از کشورمان در دور نخست مقابل دی لومائو از جزایر پالائو با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور دوم مقابل جردن باروز قهرمان دنیا و المپیک از آمریکا در حالی که با نتیجه 3 بر 3 پیش بود در ثانیه های خاتمهی با نتیجه 4 بر 3 بازنده شد. در ادامه با توجه به باخت 5 بر 5 باروز مقابل سیداکوف روس، حسین خانی هم از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن 86 کیلوگرم دیوید تیلور از آمریکا و فاتح اردین از ترکیه فینالیست شدند. حسن یزدانی که امید اصلی کشتی ایران برای کسب طلا در این پیکارها بود، در دور اول مقابل دیوید تیلور از آمریکا با نتیجه 11 بر 6 بازنده شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی به گروه بازنده ها رفت. یزدانی باید امروز در این گروه ابتدا به مصاف حاجی رجب اف از بلاروس برود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با یوریسکی توربلانکا کورالتا از کوبا مبارزه کند. یزدانی در صورت شکست این کشتی گیر در دیدار رده بندی به مصاف داورن کوراگلیف از کشور روسیه خواهد رفت.

در وزن 125 کیلوگرم، ژی وی دنگ از چین و پتریاشویلی از گرجستان به دیدار فینال راه یافتند. در این وزن پرویز هادی برای کشورمان به میدان رفت که در دور اول روبرت باران دارنده مدال برنز اروپا از لهستان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم مقابل ابراگیم سعیداف دارنده مدال برنز المپیک از بلاروس با نتیجه 11 بر 2 به پیروزی رسید و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر 2 از سد طاها آکگول قهرمان دنیا و المپیک از کشور ترکیه گذشت و راهی نیمه نهایی شد. هادی در این مرحله در مقابل گنو پتریاشویلی قهرمان دنیا و دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان با نتیجه 13 بر 6 بازنده شد و به دیدار رده بندی رسید. وی در این دیدار به مصاف برنده دیدار بین خیزریف از روسیه و لیگتی از مجارستان خواهد رفت.

رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان فوق امروز برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 83

به "فینالیست های اوزان نخست تعیین شدند، ایران هیچ نماینده ای ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینالیست های اوزان نخست تعیین شدند، ایران هیچ نماینده ای ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید