فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: پیشرفت منچستریونایتد تصادفی نیست

به گزارش ورزش من و تو، فوتبال دنیا - ژوزه مورینیو تأکید کرد پیشرفت تیمش تصادفی نیست. وی همچنین به تمجید از طرفداران منچستریونایتد پرداخت.

فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: پیشرفت منچستریونایتد تصادفی نیست

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو در گفت وگو با مجله رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: پیشرفت ادامه دار تیم پس از شکست مقابل تاتنهام در هفته سوم لیگ برتر، تصادفی نیست و امیدوارم که در بازی با ولورهمپتون هم داستان پیروزی های ما ادامه پیدا کند و طرفداران و بازیکنان نیز باعث ایجاد انگیزه در یکدیگر شوند.

سرمربی شیاطین سرخ در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به حمایت طرفداران منچستریونایتد از وی و شاگردانش حتی پس از شکست مقابل تاتنهام گفت: دیدن چنین واکنشی از طرفداران با وجود شکست مقابل تاتنهام در اولدترافورد عادی نیست، اما به نظرم آنها هم به رسمیت شاختند که تیم با تمام وجود بازی می نماید. بازیکنان ما عالی بازی کردند و تنها بدشانس بودند که به نتیجه دلخواه نرسیدند. بازیکنان هم تشویقی که از سوی طرفداران شدند را به رسمیت شناختند.

آقای خاص در تکمیل صحبت هایش گفت: از طرفداران تشکر می کنم بابت حمایتی که از ما پس از بازی با تاتنهام داشتند. ما روحیه مثبتی که در سه پیروزی متوالی مان داشتیم را مدیون آنها هستیم. از آخرین بازی ای که در اولدترافرود انجام دادیم، چهار هفته می گذرد، اما فراموش نکردم که چه جو فوق العاده ای در آنجا حاکم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 54

به "فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: پیشرفت منچستریونایتد تصادفی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: پیشرفت منچستریونایتد تصادفی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید