ضرورت تقدم اولویت های ملی بر رقابت های حزبی در سیاست های داخلی

به گزارش ورزش من و تو، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم بهره برداری از بخش توسعه بیمارستان شهیدبهشتی چالدران گفت: مردم و مسئولان باید در سیاست های داخلی مراقب باشند تا رقابت های حزبی و قبیله ای به اولویت های ملی ترجیح داده نشود.

ضرورت تقدم اولویت های ملی بر رقابت های حزبی در سیاست های داخلی

به گزارش خبرنگاران،حسن قاضی زاده هاشمی در ادامه سفرش به آذربایجان غربی بهمراه استاندار آذربایجان غربی و نماینده مردم شهرستان های ماکو شوط پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی، بخش توسعه بیمارستان شهیدبهشتی چالدران با 39 تخت را افتتاح کرد. وی در حاشیه این مراسم چالدران را مکانی دیدنی با مردمانی خونگرم دانست و گفت: چالدران در آینده ای نه چندان دور محور توسعه همه جانبه خصوصاً در حوزه بهداشت خواهد بود.

وی با تأکید بر این که چالدران استعداد رشد را در خود دارد، اظهار امیدواری کرد کوشش هایی که در راستای بهبود سلامت انجام می گردد به افزایش رضایت مندی مردم منجر گردیده و بتوانیم آنچه را که در شأن ملت و آرزوی ماست با سرعت بیشتری محقق کنیم. حسن قاضی زاده هاشمی ترویج اخلاق مداری را جزو مقوله های مهم و تأثیرگذار در آینده یک جامعه دانست و گفت: خدمت و شاد کردن مردم مکمل دین است. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار امیدواری کرد که منطقه آزاد ماکو زمینه ساز توسعه همه جانبه و دارای صندلی برتر در سطح کشور گردد. حسین زاده فرماندار چالدران هم در این آئین گفت: الحاق چالدران به منطقه آزاد ماکو جرقه ای در رونق چرخ های اقتصادی چالدران خواهد شد و ماحصل این الحاق را پاک کردن محرومیت از چهره چالدران مطرح نمود. وی یادآور شد: بهره برداری از این دسته پروژه ها در راستی محرومیت زدایی در وضعیت کنونی کشور یک شاهکار حساب می گردد.

امروز طی مراسمی با حضور دکتر هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه استاندار آذربایجان غربی بخش توسعه بیمارستان شهیدبهشتی چالدران با 39 تخت را افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 42

به "ضرورت تقدم اولویت های ملی بر رقابت های حزبی در سیاست های داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تقدم اولویت های ملی بر رقابت های حزبی در سیاست های داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید