حمله استقلال به داور ، متهم: پرسپولیس!

به گزارش ورزش من و تو، استقلالی ها متفق القول کفه داوری ها را به سمت پرسپولیس سنگین تر می دانند. آنها براین باورند که سرخ ها از داوری نفع بیشتری برده اند. آیا به راستی این واقعیت نتایج نا مطلوب استقلال است؟

حمله استقلال به داور ، متهم: پرسپولیس!

بعد از تساوی استقلال، پرسپولیس متهم شد

به گزارش خبرنگاران ، مصاحبه های برخی بازیکنان استقلال را که مرور می کنی به یک نتیجه واحد می رسی. استقلالی ها به شدت از قضاوت داوران بر علیه خود ناراحتند و سوت ها را به ضرر خود می دانند. حتی برخی بازیکنان استقلال صراحتا داوری ها را به سود باشگاه پرسپولیس می دانند. نمونه اش میلاد زکی پور یا مهدی رحمتی که با نیش و کنایه از حریف حرف می زنند. دیگر بازیکنان نیز به طور غیر مستقیم از پرسپولیس به عنوان تیمی یاد نموده اند که از داوری ها سود برده است. آیا به راستی حقیقت آن است که بازیکنان استقلال می گویند یا باید واقعیت ها را جای دیگری جستجو کرد؟ حکایت عجیبی است.

رحمتی: پرسپولیسی ها راست می گویند که همه چیز به ضرر آنها است!

مهدی رحمتی با انتقاد از داوران حرف هایش را آغاز نموده: تیم داوری با شاهکارش گل سالم ما را مردود بیان کرد. هفته قبل قلعه نویی درباره مسائل مختلف داوری صحبت کرد. به آقای تاج سلام می کنم و امیدوارم به عنوان نفر اول فدراسیون به این مسائل ورود کند، چطور می گردد که تمام تیم ها اعتراض دارند. در دیدار مقابل پیکان، سایپا و سپاهان از داوری متضرر شدیم وقتی تمام تیم ها اعتراض می نمایند حتماً مسئله ای وجود دارد.آقای تاج باید الان جوابگو باشد این همه تماشاگر برای موفقیت تیمشان به استادیوم آمده بودند اما با ناراحتی رفتند. ما تمام تلاشمان را کردیم، گل هم زدیم، دیگر باید چه می کردیم.رحمتی در خصوص اینکه تاج بازنشسته است و شرایطش در فدراسیون معین نیست، گفت:اگر بازنشسته است که برود ما که نمی توانیم ضرر کنیم به خاطر اینکه یک نفر می خواهد از بازنشستگی خارج گردد ما باید تاوان بدهیم. وی در خصوص اینکه برخی مانند قلعه نویی معتقدند با این شرایط سایر تیم ها باید به دنبال نایب قهرمانی باشند، گفت: وقتی تمام تیم ها از یک موضوع صحبت می نمایند حتماً یک چیزی است. هفته قبل سپاهان گلی از پرسپولیس خورد که دو سال قبل ما همان طور از پرسپولیس خورده بودیم که بعد از اعتراض من اخراج شدم. چه کسی آن دربی را سوت زد و من را اخراج کرد؟ همه می دانند نیازی نیست من بگویم. دروازه بان تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه پرسپولیسی ها هم معتقدند داوری ها به ضرر آنها بوده است، گفت:بله، آنها که صد درصد درست می گویند. همه چیز به ضرر آنهاست. ما همه چیز داریم، پول داریم، زمین تمرین خوب داریم اما آنها هیچ چیزی ندارند.

زکی پور: شک نکنید داوری ها به سود پرسپولیس است

میلاد زکی پوربا اعتراض شدید به قضاوت داوران می گوید: یا پنالتی ما را نمی گیرند و یا گل ما را آفساید اعلام می نمایند تمام مردم دیدند که گل ما آفساید نبود اما بعد از 5 دقیقه یاری داور پرچم زد. این همه تماشاگر به استادیوم آمده بودند و دوست داشتند تیمشان برنده باشد اما تمام اشتباهات به سود پدیده بود. در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم همین داور قضاوت کرد و آنجا هم به ضرر ما سوت زد، شرمسار طرفداران شدیم. زکی پور در پاسخ به این سؤال که آیا او هم اعتقاد دارد که بقیه تیم ها با توجه به اینکه داوری ها به سود یک تیم خاص است باید برای دومی بجنگند گفت:صد درصد، گل سالم ما را آفساید اعلام می نمایند، در حالی که برای تیم های دیگر نمی گیرند، گل ما خیلی سالم بود اما رفتار خوبی با استقلال نمی گردد. بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا قضاوت ها بین تیم های استقلال و پرسپولیس متفاوت است، گفت:شک نکنید همین طور است.!

منتظری: به بعضی ها عمدا یا سهوا یاری می گردد

پژمان منتظری نیز به تصمیم داور عمیقا معترض است: تصمیمات اشتباه داور در بازی مقابل پدیده خیلی پررنگ تر بود متأسفانه حرف خاصی نمی توان زد، تنها تفاوت استقلال با تیم های بالای جدول این است که حقش را نمی دهند اما وقتی آنها در شرایط سخت گیر می نمایند به یاریشان می آیند حالا عمداً یا سهواً سود می برند نمی دانم. نمی دانم چرا در این سال ها این اتفاقات فقط برای استقلال رخ می دهد در حالی که امروز باید مدعی می شدیم دوباره ترمز استقلال را کشیدند. امیدوارم آنقدر قوی شویم که در چند جبهه بجنگیم نه فقط در زمین مسابقه. منتظری هم دیگر تیم های را متهم می نماید: اختلاف استقلال با تیم های بالای جدول همین است که در روزهای بدشان عمداً یا سهواً به آنها یاری می گردد، طرفداران چه گناهی کردند آنها چیزی جز پیروزی تیمشان نمی خواهند ما هم چیز اضافه ای نمی خواهیم. تنها حقمان را بدهند از فردا آغاز می نمایند به مصاحبه که فلان بازی، فلان اتفاق به سود استقلال اتفاق افتاده و سود برده است اما یک گل سالم زدیم و خیلی راحت حق ما را خوردند. منتظری در پاسخ به این سؤال که کمیته اخلاق اعلام نموده، افرادی که علیه داوری صحبت نمایند احضار خواهد نمود، این واکنش را نشان داد:حرف بدی نزدیم، درباره گلی که سالم بود و همه دیدند صحبت می کنیم به کسی هم توهین نکردیم. حالا اگر می خواهند محروم نمایند، کل تیم را محروم نمایند.

غفوری: استقلال را اذیت می نمایند!

وریا غفوری هم اعتقاد دارد که داور نتیجه بازی را تغییر داده است: فکر می کنم داور نتیجه را معین کرد. او به افتضاح ترین شکل ممکن گل سالم ما را مردود بیان کرد. بازی با پیکان 2 امتیاز، بازی با فولاد 2 امتیاز، بازی با سپاهان 3 امتیاز ومقابل پدیده هم 2 امتیاز از ما گرفتند. اگر داوران کمی دقت می کردند ما الان باید در صدر جدول قرار می گرفتیم. شما ببینید چگونه برای تیم های دیگر پنالتی می گیرند و چگونه گل سالم ما را مردود اعلام می نمایند! غفوری حرف هایش را با این جملات سرانجام داد: در بازی حذفی برابر سایپا پنالتی سوم را برای ما نگرفتند. واقعاً با استقلال چه می نمایند؟ اول فصل که کسی به داد این تیم نرسید و همه از استقلال جدا شدند. حال هم که شرایط اینگونه است. ما بعد از چند هفته که شرایط خوبی پیدا کردیم از داوری ضربه می خوریم. اگر استقلال را اذیت ننمایند قطعاً قهرمان لیگ خواهد شد.

باقری: اجازه دهند مدعی می شویم

فرشید باقری هم به شدت ازداوری این بازی انتقاد می نماید: متاسفانه داوری اتفاقی را رقم زد که باعث شد نتوانیم3 امتیاز را بگیریم.در بازی با سپاهان، فولاد خوزستان و چند بازی دیگر پنالتی های ما گرفته نشد و در این بازی هم 100 درصد گل ما درست بود. نمی دانم مشکل آنها با استقلال چیست اما امیدوارم این رویه تمام گردد. اگر اجازه دهند حتما مدعی قهرمانی هستیم.

چشمی: ازتیمی نام نمی برم اما داوری ما فرق دارد

روزبه چشمی هم همان حرف هایی را می زند که دیگران زده اند: بازی برابر سپاهان، پیکان، پدیده، فولاد و سایپا داوری به ضرر ما بود. در بازی مقابل استقلال خوزستان ما از حریف پیش بودیم و حرف عقب نشسته بود، اما داور بازی را به دلیل بارش باران قطع کرد! او با این تصمیمش روند بازی را برهم زد، اما به هر حال تواستیم پیروز باشیم. چشمی درمورد مصاحبه قلعه نویی مبنی بر اینکه داوری های به سود پرسپولیس است، این جملات را گفت: من نمی خواهم از تیمی نام بیاورم، اما قانون داوری برای بازی های ما فرق می نماید. کتاب قانون داوری برای بازی های استقلال برعکس است. برخی تصمیم های خنده دار کار را خراب کرد؛ مگر می گردد که اوضاع اینگونه باشد؟ ما نمی خواهیم داور ها به سود ما سوت بزنند، اما نباید اینگونه هم برخورد نمایند.وی درخصوص اینکه قلعه نویی اعلام نموده تیم ها باید برای نایب قهرمانی بجنگند، گفت:شواهد این را نشان می دهد!

کریمی: خیلی ازداوری ها به ضرر ما بود

علی کریمی، هافبک دفاعی استقلال نیز از عملکرد داوران به شدت گله مند است. او نیز می گوید:از اول فصل در خیلی از بازی ها داوری بیشتر به ضرر ما بوده است. فکر می کنم سال جاری خیلی از داوری ضرر کردیم. ما دیر استارت زدیم، ولی با تقویت و بدنسازی که در نیم فصل خواهیم داشت بهتر می شویم. قطعاً در نیمه دوم نیم فصل اول خیلی بهتر شدیم و ان شاءالله در نیم فصل دوم اگر اشتباهات داوری گریبانگیر ما نباشد امتیازات بیشتری جمع آوری می کنیم و می توانیم برای قهرمانی بجنگیم.

10-160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 117

به "حمله استقلال به داور ، متهم: پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله استقلال به داور ، متهم: پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید