5 کشته و زخمی در درگیری قصاب های افغان

به گزارش ورزش من و تو، دعوا میان مردان افغان که کارکنان دو قصابی در شرق تهران بودند، جنایتی تلخ را رقم زد و باعث مرگ دو نفر و زخمی شدن سه تن دیگر شد .

5 کشته و زخمی در درگیری قصاب های افغان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه جام جم ، ساعت 20 روز یکشنبه دوازدهم بهمن سال جاری ، مردی به پلیس 110 تهران زنگ زد و خبر داد که بیش از 20 افغان با هم در مقابل مغازه قصابی در خیابان فرجام رو به روی سراج درگیر شده اند. با حضور ماموران و نیروهای امدادی و اورژانس درمحل ، مجروحان که پنج نفر بودند به بیمارستان منتقل و در تحقیقات پنج نفر هم درمحل حادثه بازداشت شدند .

با تحقیقات اولیه از مهاجمان بازداشتی تعیین شد 12 برادرناتنی از پنج مادر همراه تعدادی دیگر از هم وطنان خود در این دعوا شرکت داشته اند. در ادامه تحقیقات تعیین شد تعدادی از آنها در کشتارگاه و تعدادی هم در دو قصابی محل درگیری کار می کردند.

همچنین تعیین شد علت این درگیری گروهی اختلاف های قدیمی برسر خرید و فروش گوشت بوده است.

تحقیقات پلیسی در این باره ادامه داشت تا این که ماموران ساعاتی بعد به وسیله مسؤولان بیمارستان متوجه شدند دو نفر ازافراد زخمی با وجود کوشش پزشکان فوت کردند.

با توجه به مرگ آنها و وقوع این جنایت ، موضوع به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش و با هماهنگی قضایی اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد .

این در حالی بود که معلوم شد یکی از مجروحان که در بیمارستان بستری و تحت نظر پلیس هستند، عامل جنایت است.

تعدادی از متهمان، دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

یکی از متهمان در تحقیقات قضایی گفت : من با یکی از شرکت کنندگان در این درگیری به نام نصیر اختلاف هایی قدیمی بر سر خرید و فروش گوشت داشتم. حتی یک بار هم کتکم زد که با میانجیگری اقوام دعوا خاتمه گرفت اما از هم کینه داشتیم. شب جنایت او دوباره به محل کارم در قصابی آمد ، دعوایمان بالا گرفت و مرا کتک زد . در جریان این درگیری صاحبکارم و دوست او که تازه از ترکیه آمده بود و درقصابی دیگری کار می کرد هم وارد ماجرا شدند.

درادامه چند برادر هم وارد دعوا شده و درگیری بالا گرفت. نصیر با چاقویی که داشت صاحبکارم و دوست او را با چاقو زخمی کرد و خودش هم زخمی شد . بعدازدستگیری متوجه شدم کارگر قصابی و دوست صاحبکارم فوت شده اند.

این در حالی بود که بقیه افراد بازداشتی نیز روایت مختلفی را از ماجرای این درگیری مرگبار مطرح کردند.

حبیب ا... صادقی ، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام جم گفت : برای متهمان قرار قانونی صادرشده و تحقیقات از آنها برای رازگشایی از ابعاداین پرونده ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1419

به "5 کشته و زخمی در درگیری قصاب های افغان" امتیاز دهید

1 کاربر به "5 کشته و زخمی در درگیری قصاب های افغان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 کشته و زخمی در درگیری قصاب های افغان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید