یوسفی: آموزش های لازم به مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داده گردد

به گزارش ورزش من و تو، یک عضو کمیسیون بهداشت، درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که باید اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا به کشور گردد، گفت: یکی از این اقدامات اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم برای مبتلا نشدن به این ویروس می باشد.

یوسفی: آموزش های لازم به مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داده گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

همایون یوسفی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور باید اقدامات اولیه پیشگیری همچون کاهش تماس و شست وشوی دست و استفاده از ماسک صورت گیرد؛ البته مهم تر از آن کنترل مبادی ورودی کشور و قرنطینه های لازم و نمونه گیری از افراد مشکوک است.

وی با بیان این که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدامات جدی را در دستور کار دارد، گفت: مهم ترین اقدام آموزش و اطلاع رسانی کافی در رسانه ها است برای پیشگیری از سرایت بیماری های ویروسی اصول مشترکی وجود دارد که براساس آن سلامت مردم حفظ می گردد باید این آموزش ها به مردم داده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 751

به "یوسفی: آموزش های لازم به مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسفی: آموزش های لازم به مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید