کیت های سرولوژی کرونا امروز به آلمان صادر می گردد

به گزارش ورزش من و تو، پاشا فرخ زاد مسئول امور بازرگانی شرکت فراوری کننده کیت های تشخیص کووید 19 در تبادل نظر با خبرنگار مهر اظهار کرد: این شرکت 22 سال است که فعالیت می نماید و بیش از 18 سال است که در بازارهای جهانی حضور دارد.

کیت های سرولوژی کرونا امروز به آلمان صادر می گردد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

وی با بیان اینکه این شرکت دانش بنیان چندین بار طی این سال ها صادر کننده نمونه بوده است، اعلام کرد: تا به امروز محصولات این شرکت به بیش از 25 کشور صادر شده است.

به گفته مسئول امور بازرگانی این شرکت فراوری کننده کیت های تشخیص کووید 19، بیش از 40 کشور برای کیت های کووید 19 از شرکت ما درخواست داشتند.

فرخ زاد در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر تقاضایی از کشورهای مختلف داشتیم و امروز کیت های سرولوژی فراوریی در این شرکت دانش بنیان به آلمان بارگیری می گردد؛ میزان بارگیری این محموله 40 هزار تست از نوع سرولوژی است؛ شرکت آلمانی از ما درخواست برای کیت های سرولوژی داشته است.

وی با بیان اینکه در این شرکت دو کیت مولکولی و سرولوژی به فراوری می رسد، مطرح کرد: برای کیت های مولکولی، صادراتی نداریم زیرا حجم فراوری ما معطوف به احتیاج داخل است؛ شرط صادرات هم تامین احتیاج داخل است اما در خصوص کیت های سرولوژی مازاد فراوری و مجوز صادرات داریم.

مسئول امور بازرگانی این شرکت فراوری کننده کیت های تشخیص کووید 19 با بیان اینکه 40 هزار تست فعلاً به آلمان می رود، اضافه کرد: ما در حال بستن قراردادها با کشورهای مختلف هستیم و این 40 هزار تست خیلی رقم بالایی نیست بلکه بحث ما، صادرات چند میلیون تست به سایر کشورها است.

به گفته وی، برنامه هایی برای صادرات به ترکیه، برزیل، اکوادور هم داریم.

وی اضافه کرد: صادرات به ترکیه این هفته و اگر مسئله ای پیش آمد تا هفته آینده انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 937

به "کیت های سرولوژی کرونا امروز به آلمان صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیت های سرولوژی کرونا امروز به آلمان صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید