کاهش 11 درصدی رخداد حوادث استان در تابستان 97

به گزارش ورزش من و تو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: از تعداد 461 مورد حادثه در تابستان 96، به 410 مورد در تابستان 97 رسیده ایم و رخداد حوادث بیش از 11 درصد کاهش داشته است.

کاهش 11 درصدی رخداد حوادث استان در تابستان 97

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل بهمن آبادی در نشست خبری با اصحاب رسانه در مرکز هلال احمر استان، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر 25 پایگاه ثابت دارد که 9 پایگاه عملیاتی موقت نیز به آن اضافه گردیده است.

وی اضافه کرد: دو پایگاه کوهستانی، یک پایگاه امداد هوایی، 42 دستگاه آمبولانس به کار گرفته گردیده، یک دستگاه اتوبوس- آمبولانس، 33 خودروی سبک یاری دار و دو دستگاه خودروی ارتباطی نیز داریم.

بهمن آبادی بیان نمود: قوچان، سبزوار، مشهد و تربت حیدریه دارای بیشترین ثبت حوادث بیش از 51 درصد بودند که بخش عمده آن مربوط به حوادث جاده ای، شهری و کوهستانی بوده است. همچنین سرخس، گناباد، فریمان و جغتای دارای کمترین تاثیرپذیری از حوادث بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی ادامه داد: سبزوار، قوچان، مشهد و تربت حیدریه دارای بیشترین مصدوم بودند که 51 درصد را به خود اختصاص دادند. سرخس، جغتای و گناباد نیز دارای کمترین تعداد مصدوم بودند.

وی با بیان این که در 82 درصد شعب استان با کاهش حوادث و سوانح روبه رو بوده ایم، مطرح کرد: از تعداد 461 مورد در تابستان 96، به 410 مورد در تابستان 97 رسیده ایم و رخداد حوادث بیش از 11 درصد کاهش داشته در حالی که در کلات، کاشمر، رشتخوار، درگز و تربت حیدریه با رشد 40 درصدی روبرو بودیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 59

به "کاهش 11 درصدی رخداد حوادث استان در تابستان 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 11 درصدی رخداد حوادث استان در تابستان 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید