چرا ساعت طرح ترافیک افزایش نیافت؟

به گزارش ورزش من و تو، معاون حمل و نقل شهرداری تهران در خصوص چرایی عدم افزایش ساعت طرح ترافیک از روز جاری توضیحاتی ارائه کرد.

چرا ساعت طرح ترافیک افزایش نیافت؟

به گزارش خبرنگاران، مجتبی شفیعی در خصوص چرایی عدم افزایش ساعت طرح ترافیک که قرار بود از امروز اعمال گردد، گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی ترافیک تهران قرار بود افزایش ساعت طرح ترافیک در دو مرحله انجام گردد.

وی با بیان اینکه ستاد ملی کرونا پیش از این اعلام نموده بود که اول آذر مراکز آموزشی و دانشگاه ها تماما بازگشایی می شوند و بر همین اساس ما نیز افزایش مرحله دوم ساعت طرح ترافیک را اول آذر اعلام کردیم، گفت: با اینکه اعلام نموده بودیم اول آذر زمان افزایش ساعت طرح ترافیک است اما به علت عدم بازگشایی کامل مدارس و مراکز آموزشی این امر محقق نشد.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران با بیان اینکه قرار بود از اول آذر ساعت طرح ترافیک از 6:30 صبح تا ساعت 18 باشد، اظهار کرد: اما از آنجایی که مراکز آموزشی به طور کامل بازگشایی نشدند ساعت طرح ترافیک نیز تغییر نکرد.

شفیعی در خصوص شرایط حمل و نقل عمومی نیز با بیان اینکه برنامه های کوتاه مدتی برای بهبود شرایط ناوگان حمل و نقل عمومی داریم، گفت: چندی پیش 110 دستگاه اتوبوس وارد چرخه شد و 65 دستگاه دیگر نیز به زودی تحویل داده می گردد و رایزنی ها برای خرید 100 دستگاه اتوبوس دیگر نیز ادامه دارد.

وی اضافه نمود: بعلاوه اورهال واگن های مترو نیز در دستور کار واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1858

به "چرا ساعت طرح ترافیک افزایش نیافت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا ساعت طرح ترافیک افزایش نیافت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید