پیشنهاد 3 تیم ایرانی به برانکو

به گزارش ورزش من و تو، سرمربی سابق پرسپولیس پس از اخراج از الاهلی حالا با پیشنهاداتی از داخل ایران روبرو شده است.

پیشنهاد 3 تیم ایرانی به برانکو

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، خبر ورزشی نوشت: عملکرد درخشان برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس سبب شد این مربی پس از ترک ایران باز هم مشتریان خود را از تیم های لیگ فزونی داشته باشد. به همین دلیل شنیدیم سه تیم شهرستانی به وسیله یکی از دوستان برانکو در تهران به او پیشنهاد همکاری داده اند. یک باشگاه متمول شهرستانی که از سرمربی فعلی خود هم حمایت جانانه ای داشته برای دومین بار نامه رسمی برای مدیربرنامه های برانکو فرستاد، اما با پاسخ سریع و صریح او روبه رو شد چراکه طرفداران پرسپولیس نسبت به این تیم حساسیت دارند.

دومین و سومین باشگاه ها نیز صنعتی هستند که در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته و از کادر فنی خود رضایت ندارند. این دو باشگاه پیشنهاداتی به برانکو داده اند که از نظر اقتصادی خواسته های این مربی کروات را تأمین نمی کند. ضمن آن که به برانکو اطلاع داده اند این دو تیم صنعتی خوب بسته نشده اند.

شنیدیم سرمربی کروات و سابق پرسپولیس اعلام نموده تا زمانی که تکلیف مطالباتش با پرسپولیس روشن نگردد به ایران بازنمی گردد. دیروز یک منبع موثق به ما اطلاع داد برانکو هنوز به فکر پرسپولیس است و می داند در صورت عدم نتیجه گیری گابریل کالدرون می تواند تبدیل به اولین گزینه سرمربی گری این تیم گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 571

به "پیشنهاد 3 تیم ایرانی به برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 3 تیم ایرانی به برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید