پلی آف لیگ فوتسال قطعا برگزار می گردد، کفاشیان دعوت بود اما نیامد

به گزارش ورزش من و تو، سعید نجاریان در تبادل نظر با خبرنگاران، به ارزیابی اش از جلسه هم اندیشی مدیران باشگاه های لیگ فزونی و مصوبات این جلسه پرداخت و تاکید نمود که با نظر باشگاه ها، برگزاری مرحله پلی آف در این سالِ شلوغ، قطعی است.

پلی آف لیگ فوتسال قطعا برگزار می گردد، کفاشیان دعوت بود اما نیامد

* خبرنگاران - مهمترین بحث در جلسه مدیران، برگزاری یا عدم برگزاری پلی آف بود. تصمیم قطعی و نهایی سازمان لیگ در این ارتباط چیست؟

- سعید نجاریان: پلی آف این فصل هم برگزار می گردد. این نظر باشگاه ها است. البته درباره ساز و کارش باید تصمیم بگیریم و به زودی نحوه برگزاری و زمان آنرا معین می کنیم.

* همانطور که می دانید سال جاری فوتسالِ ما سال شلوغی در پیش دارد. چرا با این وضعیت اصرار به برگزاری پلی آف است؟

- بله، سال جاری در فوتسال مسابقات زیادی داریم و باید لیگ را هم برگزار کنیم. باید تعامل باشد. از یک سو نباید به تیم ملی فشار بیاید و از سوی دیگر باشگاه ها نباید ضرر نمایند. ضمن اینکه اگر مسابقات لیگ خوب باشد، تیم ملی هم آماده تر می گردد. در گذشته همینطور بود و تیم ملی توانست در جام ملت ها و جام جهانی نتایج درخشانی بگیرد. نباید از اینکه مسابقات لیگ نزدیک به مسابقات جام ملت ها تمام می گردد، بترسیم.

* نگرانی ها فقط بحث فنی نیست. ممکن است نزدیک بودن بازی های لیگ با اعزام تیم ملی به جام ملت ها باعث مصدومیت ملی پوشان گردد.

- بهترین بازی تدارکاتی برای تیم ملی همین مسابقات لیگ است! این پافشاری سازمان لیگ بود که باعث شد مسابقات لیگ ما تا نزدیک به بازی های آسیایی برگزار گردد. اگر می خواستیم برنامه ها را جور دیگری پیاده کنیم که باید چند هفته قبل از اعزام تیم ملی، لیگ تعطیل می شد. با این حال برنامه هایمان اجرا شد و تیم ملی هم نتیجه گرفت. این اتفاق در فوتبال اروپا هم می افتد که بازیکنان با فاصله های نزدیک برای باشگاه ها و تیم های ملی خود بازی می نمایند.

* قبول دارید مقایسه ما با فوتسال و فوتبال اروپا مقایسه درستی نیست؟

- فوتسال ما هم حرفه ای است و لیگ ایران جزو 10 لیگ برتر جهان است. تیم ملی ما در جام جهانی سوم شد. بازیکنان ما هم حرفه ای هستند. وقتی این ادعاها و عناوین را داریم نباید از برگزاری لیگ و درگیر بودن ملی پوشان در مسابقات داخلی بترسیم!

* برنامه کلی سازمان لیگ برای برگزاری پلی آف چیست؟ چه زمانی برای برگزاری این مرحله پیش بینی شده است؟

- برخی از مدیران باشگاه ها اعلام کردند پلی آف بعد از جام ملت ها برگزار گردد. هفته آینده در تبریز جلسه هیأت رئیسه تشکیل می گردد و تصمیم نهایی را می گیریم.

* چرا سازمان لیگ بدون اینکه راهکاری برای نحوه و زمان برگزاری پلی آف داشته باشد، اصرار به برگزاری این مرحله دارد؟

- باید هم منافع تیم ملی را در نظر گرفت و هم منافع باشگاه ها را. نباید به سمت این طرف یا آن طرف بود. فوتسال ما وابسته به باشگاه ها است. اگر باشگاه ها نباشند تیم ملی هم نداریم.

* با این حساب چرا سرمربی تیم ملی فوتسال برای ارائه نظراتش به جلسه هم اندیشی دعوت نشد؟

- در جریان عدم دعوت ناظم الشریعه از سوی کمیته فوتسال نیستم ولی بنده شخصاً به عنوان میزبان این مراسم ایشان را دعوت کردم. همینطور آقای کفاشیان (سرپرست پیشین کمیته فوتسال) را دعوت نموده بودم که او هم به این مراسم نیامد. دوست داشتیم با حضور کفاشیان در این مراسم از او تقدیر کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 227

به "پلی آف لیگ فوتسال قطعا برگزار می گردد، کفاشیان دعوت بود اما نیامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلی آف لیگ فوتسال قطعا برگزار می گردد، کفاشیان دعوت بود اما نیامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید