پشت پرده ای از زندگی مهناز افشار ، مادر شوهر سابقش او را متهم کرد؟

به گزارش ورزش من و تو، سوسن صفاوردی، مادر شوهر سابق مهناز افشار تولد 5 سالگی نوه اش را در نامه ای به او تبریک گفت و با انتشار یک متن و یک فایل صوتی افشار را به تحریف چهره یاسین رامین برای فرزندش متهم کرد.

پشت پرده ای از زندگی مهناز افشار ، مادر شوهر سابقش او را متهم کرد؟

به گزارش خبرنگاران ، سوسن صفاوردی مادر شوهر سابق مهناز افشار یک فایل صوتی به مناسبت تولد 5 سالگی لیانا نوه اش در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت:

نامه ای به دخترم لیانا در پنجمین سالروز تولدش

دختر قشنگم وقتی 5 سال پیش خدای مهربون شما را به بابا و مامان و همه ما هدیه داد، زندگی شیرینی خاصی پیدا کرد، می دانم سال جاری نیز چشمان معصومت به دنبال بابا بود، تا شاید حداقل در روز تولدت در کنار تو باشد. متاسفانه در سراسر جهان خیلی از بچه ها مجبور هستند، مهم ترین روزها و سال های زندگیشان را به علت های مختلف بدون باباشون سپری نمایند. حقارت، حسادت، بغض، تبعیض، بی عدالتی و ظلم از جمله ریشه هایی است که علت نبود گروهی از پدران در کنار فرزندان است. جای بسی افسوس که یک روز با همه معصومیتت مجبور به روبرو شدن با این واژه ها میشوی، برای آن روز تمام وقایع و حوادث و اتفاقاتی که نبود پدر را بر تو تحمیل نموده است و تصویری تحریف شده و خلاف واقع از بابایی که در تمام دوران زندگی اش حتی در سخت ترین شرایط هم صدایش بلند نمی شد، در قالب یک کتاب مستند برایت جمع آوری کردم تا بدانی چرا در کنارت نبود. عزیزم تو را به همان خدای مهربان می سپارم که تو را به ما داد، تولدت مبارک

سوسن صفاوردی

بیشتر بخوانید:

  • پیغام احساسی یاسین رامین برای مهناز افشار | طلبه آملی شکایتش از مهناز افشار را پس گرفت؟
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1021

به "پشت پرده ای از زندگی مهناز افشار ، مادر شوهر سابقش او را متهم کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده ای از زندگی مهناز افشار ، مادر شوهر سابقش او را متهم کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید