سرانجام کار رسمی مددی در استقلال با یک پیغام خداحافظی، ابراز امیدواری به تکرار روزهای شیرین و پرافتخار آبی پوشان

به گزارش ورزش من و تو، احمد مددی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که جای خود را به مصطفی آجورلو داده است، در پیامی از طرفداران استقلال خداحافظی کرد.

سرانجام کار رسمی مددی در استقلال با یک پیغام خداحافظی، ابراز امیدواری به تکرار روزهای شیرین و پرافتخار آبی پوشان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال احمد مددی با انتشار پیغامی ضمن خداحافظی با طرفداران باشگاه استقلال و قدردانی از حمید سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان، برای مدیرعامل و اعضای نو هیئت مدیره باشگاه استقلال آرزوی موفقیت کرد. در پیغام مدیرعامل سابق استقلال آمده است:

تغییرات بخش جدایی ناپذیر چرخه مدیریت است و به مثابه چوب دوی امدادی است که باید به هم تیمی بعدی سپرده گردد. خرسندم که نزدیک به یک سال به اسم مدیرعامل در کنار باشگاه بزرگ استقلال بودم و افتخار خدمتگزاری به طرفداران شریف و بزرگ را که سرمایه های اصلی و واقعی باشگاه هستند، داشتم.

وظیفه خود می دانم ضمن عرض خسته نباشید به همکاران عزیزم در باشگاه استقلال که در این مدت بی چشمداشت و با تمام توان برای سربلندی استقلال کوشش کردند، از جناب آقای سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان هم تشکر و قدردانی کنم. بعلاوه برای جناب آقای آجرلو مدیرعامل محترم باشگاه و اعضای نو هیئت مدیره آقایان عبداللهی، افضلی، مظلومی و مومنی آرزوی موفقیت و سرافرازی دارم.

در خاتمه بار دیگر از طرفداران عزیز باشگاه استقلال تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم استقلال بزرگ در کنار طرفداران روزهای شیرین و پرافتخار خود را تکرار کند.

احمد مددی

3 مهرماه 1400.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1777

به "سرانجام کار رسمی مددی در استقلال با یک پیغام خداحافظی، ابراز امیدواری به تکرار روزهای شیرین و پرافتخار آبی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام کار رسمی مددی در استقلال با یک پیغام خداحافظی، ابراز امیدواری به تکرار روزهای شیرین و پرافتخار آبی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید