پاسخ سفارت ایران به اظهارات سفیر آمریکا در لبنان

به گزارش ورزش من و تو، سفارت ایران در لبنان به اظهارات اخیر سفیر آمریکا در این کشور پاسخ داد و بیان کرد، وی حق ندارد با اراجیفی که می بافد به کشور دیگری ضربه بزند.

پاسخ سفارت ایران به اظهارات سفیر آمریکا در لبنان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دوروتی شیا سفیر آمریکا در لبنان که اخیر بر اساس حکم یک قاضی از مصاحبه با رسانه های این کشور منع شده است، دیروز (یکشنبه) در گفت وگو با شبکه سعودی الحدث مدعی شد: محدودسازی رسانه ها در ایران رخ می دهد نه در کشوری مانند لبنان.

بر اساس گزارش النشره، سفارت ایران در لبنان در واکنش به این اظهارات و نیز سخنان وی علیه حزب الله گفت: هر چه وی (دوروتی شیا) بیشتر یاوه گویی کند به خود و کشورش بیشتر توهین می نماید. او حق ندارد از خلال اراجیفی که می بافد به کشور دیگری ضربه بزند.

دورتی شیا سفیر آمریکا در لبنان که اظهارات اخیر وی علیه حزب الله لبنان و سید حسن نصرالله جنجال تازه ای را رقم زده است؛ حکم قضایی علیه خود را دیوانگی خواند.

او در ادامه مصاحبه با الحدث به مصاحبه قبلی خود با این شبکه اشاره نمود و گفت: گمان نمی کردم مصاحبه ام با شما به این حجم از دیوانگی منجر گردد.

شیا آدینه گذشته در اظهارات تلویزیونی ادعا کرد که حزب الله مانع حل بحران مالی لبنان است و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، ثبات لبنان را تهدید می نماید.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1048

به "پاسخ سفارت ایران به اظهارات سفیر آمریکا در لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ سفارت ایران به اظهارات سفیر آمریکا در لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید