واکنش فدراسیون فوتبال به خبر ارسال نکردن نمونه های تست دوپینگ

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پرهان خانلری درباره حضور ماموران مبارزه با دوپینگ در مسابقات فوتبال گفت: در همه جای دنیا ماموران تست دوپینگ به صورت سرزده از بازیکنان تست دوپینگ می گیرند. مطمئنا ستاد ملی مبارزه با دوپینگ مانند فصل گذشته مسابقات برای این موضوع برنامه ریزی کاملی نموده است و براساس سیاست ستاد تیم ها به صورت تصادفی و هدفمند انتخاب می شوند. کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در این امر هیچ دخل و تصرفی ندارد.

واکنش فدراسیون فوتبال به خبر ارسال نکردن نمونه های تست دوپینگ

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که تست ها گرفته می گردد و به آزمایشگاه ارسال نمی گردد اعلام کرد: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. وقتی نمونه گیری انجام می گردد، بلافاصله به آزمایشگاه کلن منتقل می گردد. براساس فرم هایی که به بازیکنان داده می گردد، باید جواب نمونه را از ستاد ملی بگیرند. چطور امکان دارد نمونه ای از بازیکن گرفته گردد و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ آن را ارسال نکند.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در خاتمه اضافه کرد: این که در کدام بازی از بازیکنان تست دوپینگ گرفته گردد از پیش تعیین نیست، چرا که دیدارها به صورت تصادفی انتخاب می شوند و حساسیت یک بازی روی انجام یا عدم انجام تست دوپینگ تاثیری ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 20

به "واکنش فدراسیون فوتبال به خبر ارسال نکردن نمونه های تست دوپینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون فوتبال به خبر ارسال نکردن نمونه های تست دوپینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید