واترپلو برای کسب سهمیه المپیک ناامید نیست، شانس دریافت مدال داریم

به گزارش ورزش من و تو، محسن رضوانی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره فرایند آماده سازی تیم ملی واترپلو برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک گفت: اینکه بگوییم نا امید هستیم و حسابی روی کسب سهمیه باز نکردیم درست نیست اما کار سختی در پیش داریم. با توجه به شرایطی که در دو سال اخیر تیم ملی چین داشته و تیم قزاقستان که دو بازیکن صربستانی در اختیار گرفته کار برای ما سخت شده است.

واترپلو برای کسب سهمیه المپیک ناامید نیست، شانس دریافت مدال داریم

وی ادامه داد: از طرف دیگر تیم قزاقستان میزبان مسابقات است. با این حال ناامید نیستیم. همانطور که می دانید این رقابت ها قهرمانی آسیا نیز محسوب می گردد. پس از سال 1995 در این رقابت ها مدالی کسب نکرده ایم و شانس کسب مدال را داریم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در ادامه گفت: باید شرایط مالی کشور را نیز درک کرد. نگاه به ورزش ما اصلا حمایتی نبود و حال با حضور علی نژاد در وزارت ورزش شرایط بهتر است و نگاه او به رشته های پایه حمایتی است.

وی اضافه کرد: صادقانه بگویم برنامه فدراسیون برای حضور در فینال دوره بعدی بازی های آسیایی و کسب مدال طلا یا نقره است. بیشتر بازیکنان تیم ملی واترپلو در جاکارتا نخستین حضورشان بود و به همین دلیل تجربه کمی داشتند در مقابل تیم قزاقستان بازیکنی در اختیار داشت که هم دوره من بودند. امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم. ملی پوشان زحمات بسیاری کشیده اند.

رضوانی درباره شرایط تیم ملی شنا نیز تاکید نمود: 4 - 5 شناگر به شدت در کوشش هستند تا کسب سهمیه نمایند. شرط حضور شناگران در رقابت ها نیز رکوردگیری های داخلی است. امیدواریم شناگران بتوانند ورودی B را کسب نمایند. در تمام مسابقات چند صد نفر حضور دارند که در نهایت تنها چند شناگر جواز حضور در المپیک را به دست می آورند. همانطور که می دانید بیش ترین تعداد ورزشکار در المپیک را شناگران تشکیل می دهند.

وی در خاتمه گفت: برنامه فشرده ای برای شناگران داریم و از اواخر اسفند ماه شروع می گردد. کار سختی در پیش است اما با توجه به تمام مسائل 3-4 شناگر شانس کسب سهمیه دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 678

به "واترپلو برای کسب سهمیه المپیک ناامید نیست، شانس دریافت مدال داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واترپلو برای کسب سهمیه المپیک ناامید نیست، شانس دریافت مدال داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید