نخست وزیر ارمنستان درباره سلفی با روحانی و پوتین شرح داد

به گزارش ورزش من و تو، نخست وزیر ارمنستان در نشست مجلس این کشور درباره عکس سلفی خودش همراه با سران شرکت کننده در نشست سران اتحادیه مالی اوراسیا در ایروان توضیحاتی داد.

نخست وزیر ارمنستان درباره سلفی با روحانی و پوتین شرح داد

با تور ارمنستان از کشور زیبای همسایه دیدن کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به دنبال دریافت عکس سلفی نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با روسای جمهور ایران، روسیه و دیگر سران اتحادیه مالی اوراسیا، یک نماینده مجلس ارمنستان خواهان توضیحات پاشینیان درباره این سلفی شد.

به گزارش پایگاه ارمنستانی پانوراما، میکائیل زولیان نماینده مجلس ارمنستان از در جلسه امروز چهارشنبه مجلس این کشور از نیکول پاشینیان نخست وزیر این کشور درباره سلفی اخیر او با سران اتحادیه مالی اوراسیا و عدم حضور الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در این سلفی سوال کرد.

نخست وزیر ارمنستان با تاکید بر اینکه دریافت عکس در چنین نشست هایی، یک موضوعی عادی است، گفت: چیز خاصی برای گفتن در این باره وجود ندارد ما فقط یک سلفی با هم گرفتیم. اگر سوال شما درباره محیط این سلفی است، باید بگویم که این یک رویه متعارف است که در سران کشورها با یک وسیله مشترک در یک نشست دسته جمعی سفر نمایند.

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان

پاشینیان درباره نبودن رئیس جمهور بلاروس در این عکس سلفی هم گفت که لوکاشنکو به دلیل حضور در یک مراسم سوگواری خاص، زودتر از دیگر سران شرکت نماینده در این نشست، ایروان را ترک نموده بود.

حسن روحانی رئیس جمهور ایران نهم مهر برای شرکت در اجلاس سران اتحادیه مالی اوراسیا و سخنرانی در این نشست به ایروان رفت و در حاشیه آن، با سران کشورهای مختلف از قبیل روسیه دیدار نموده بود (جزئیات بیشتر).

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 396

به "نخست وزیر ارمنستان درباره سلفی با روحانی و پوتین شرح داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر ارمنستان درباره سلفی با روحانی و پوتین شرح داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید