نبیه بری: به هیچ اسمی برای نخست وزیری مقید نیستم

به گزارش ورزش من و تو، ایسنا نوشت: رئیس مجلس لبنان در سخنانی بر ضرورت تشکیل دولت تکنو سیاسی در حل و فصل بحران این کشور تأکید کرد.

نبیه بری: به هیچ اسمی برای نخست وزیری مقید نیستم

به گزارش سایت النشره، نبیه بری، رئیس مجلس لبنان در سخنانی درباره تحولات اخیر این کشور و فرایند تشکیل دولت اظهار کرد: دلایل تأخیر در تشکیل دولت به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

وی اضافه نمود: هنوز سوال هایی وجود دارند که بی پاسخ مانده اند و بعضی ها همچنان از پاسخ به راهکار آماده شده امتناع می ورزند و اینگونه به نظر می رسد که صاحب این موضع عمداً سهل انگاری می نماید و می خواهد که لبنان بیشتر در بحران کنونی فرو برود، این موضوع نگران کننده و مشکوک است.

نبیه بری در ادامه ضمن ابراز تعجب نسبت به نبود دولت در شرایط کنونی لبنان، تأکید کرد: آیا در کشور دولت موقت وجود ندارد، چرا این دولت در صحنه نیست و انگار در کشور بحرانی وجود ندارد، چرا این دولت نشست برگزار نمی نماید و با حوادث کنونی همراه نمی گردد؟ چرا آنچه را که لازم بوده انجام نداده و حتی حداقل گام ها را برای کاهش این تنش برنمی دارد؟

رئیس مجلس لبنان ضمن مخالفت با تشکیل دولت تکنوکرات، گفت: برطرف بحران و دلایل آن نیازمند یک دولت تکنوسیاسی است.

وی در ادامه بر بی طرفی و وابسته نبودن خود به هیچ اسمی برای ریاست دولت جدید لبنان تأکید کرد و گفت، از فردی حمایت می نماید که حامی ملت باشد.

نبیه بری در این باره اضافه نمود: اسامی مهم نیستند، بلکه در شرایط فعلی مسأله مهم تشکیل دولتی است که مسؤولیت پذیر بوده و راهکار های لازم برای حل و فصل بحران کشور را اتخاذ کند و مهم نیست که چه فردی در رأس آن باشد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 579

به "نبیه بری: به هیچ اسمی برای نخست وزیری مقید نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبیه بری: به هیچ اسمی برای نخست وزیری مقید نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید