میشو سرما خورد و نیامد، مربی شاهین: امیدواریم استقلالی ها مسرور باشند

به گزارش ورزش من و تو، مربی شاهین می گوید به دنبال یک بازی تماشاگر پسند مقابل استقلال هستند.

میشو سرما خورد و نیامد، مربی شاهین: امیدواریم استقلالی ها مسرور باشند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، استقلال و شاهین فردا (شنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می فرایند. مهرداد کریمیان، مربی شاهین در این ملاقات به جای میشو کریستیچوویچ، سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از این ملاقات حضور پیدا کرد و گفت: آقای میشو به خاطر سرماخوردگی نتوانست در نشست خبری امروز حضور پیدا کند. ما قطعا می دانیم بازی سختی مقابل استقلال داریم و باتوجه به فرایند رو به رشد استقلال برای ما اثبات شده است که بازی سختی داریم. ما در هفته های گذشته باوجود بازی های خوبی که انجام دادیم، برد نداشتیم اما خدا را شکر باخت هم نداشتیم. امیدواریم طرفداران در بازی فردا بازی تماشاگرپسندی ببینند و طرفداران بوشهری هم شادمان شوند.

او اضافه نمود: هدف ما یک بازی خوب است و به دنبال انجام بازی خوبی هستیم. ما به دنبال مساوی نیستیم. ما احتیاج به یک برد داریم تا شرایطمان بهتر گردد.

مربی شاهین درباره شرایط بهم ریخته استقلال گفت: ما توجهی به مسائلی که در باشگاه بزرگ استقلال اتفاق افتاده، نداریم و تمرکزمان روی بازی است و می خواهیم کار خودمان را انجام دهیم. ان شاءالله شرایط برای تیم بزرگ استقلال طوری رقم بخورد که طرفداران این تیم شاهد روزهای خوب استقلال باشند.

به گزارش خبرنگاران، مدیر روابط عمومی باشگاه شاهین پیش از آغاز نشست خبری نسبت به تغییر زمان دو بازی این تیم مقابل صنعت نفت و استقلال گلایه کرد و گفت: ما در جریان مسائل سازمان لیگ برای برنامه ریزی لیگ هستیم اما بهتر است که تغییر زمان بازی ها 10 روز زودتر به ما اعلام گردد. این تغییرات باعث می گردد که زمان پروازهای ما بهم بخورد. البته باشگاه شاهین مشکل اقتصادی از این بابت ندارد اما بهتر است که زودتر به ما اعلام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 629

به "میشو سرما خورد و نیامد، مربی شاهین: امیدواریم استقلالی ها مسرور باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میشو سرما خورد و نیامد، مربی شاهین: امیدواریم استقلالی ها مسرور باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید