مهلت واریز در طرح پیش فروش سایپا تمدید شد

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران: طبق اعلام معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، مهلت مشخص شده برای واریز یکساله محصولات این گروه خودروسازی تمدید شد؛ بنابراین منتخبان این طرح تا ساعت 24 روز شنبه (31 خردادماه) فرصت دارند تا نسبت به واریز مبلغ پیش پرداخت اقدام نمایند.

مهلت واریز در طرح پیش فروش سایپا تمدید شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا یکشنبه هفته ای که گذشت (25 خردادماه) در حضور نهادهای نظارتی برگزار گردید.

حسین کاظمی با بیان اینکه با کوشش همکاران ما تخصیص منتخبان به نمایندگی های منطقه ای جهت انجام فرآیندهای ثبت نام و تحویل مدارک نیز در مدت یک روز صورت گرفته است، بیان کرد: امکان واریز وجه علی الحساب از بعد از ظهر روز دوشنبه (26 خردادماه) شروع شد و با توجه به تعطیلی روزهای چهارشنبه و آدینه، مهلت 72 ساعته مشخص شده در روزهای کاری، تا خاتمه روز شنبه (31 خردادماه) ادامه خواهد داشت.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام نمود: امکان واریز اینترنتی وجه به صورت شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل نیز فراهم است. تا ظهر امروز(پنجشنبه) در حدود 70 درصد از منتخبان قرعه کشی وجه خودرو مورد نظر خود را واریز نموده اند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1029

به "مهلت واریز در طرح پیش فروش سایپا تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت واریز در طرح پیش فروش سایپا تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید