مهلت ثبت نام برای جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد 1400 شروع شد

به گزارش ورزش من و تو، امکان ثبت نام مجدد در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و بیست و ششمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور فراهم شد. داوطلبان از امروز یکشنبه 5 بهمن می توانند در آزمون ثبت نام نمایند.

مهلت ثبت نام برای جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد 1400 شروع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان ثبت نام نماینده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و بیست و ششمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور و همچنین ایجاد امکان برای ثبت نام مجدد آن دسته از متقاضیانی که در موعد مقرر پیروز به ثبت نام نشده اند، فراهم شده است.

به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر پیروز به ثبت نام در آزمون نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که در بازه زمانی یکشنبه 5 بهمن تا چهارشنبه 8 بهمن 99 بتوانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

متقاضیان ثبت نام نماینده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که در زمان مقرر (16 تا 26 آذر 99) در این آزمون ثبت نام نموده اند می توانند از امروز یکشنبه 5 بهمن تا چهارشنبه 8 بهمن 99 فرم ثبت نام را مشاهده نمایند.

این متقاضیان می توانند در بازه زمانی اعلام شده به منظور مشاهده و ویرایش فرم ثبت نام به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 در روزهای 6 و 7 خردادماه سال 1400 برگزار می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1446

به "مهلت ثبت نام برای جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد 1400 شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام برای جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد 1400 شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید