مقاله: مرکز خرید اوتلت لباس بانکوک (تایلند)

به گزارش ورزش من و تو، اوت لت بانکوک یکی از منظم ترین اوتلت های این کشور است و کیفیت اجناسی که در آن به فروش می رسند عالی است. تمام این کالاها از فروشگاه های زنجیره ای Central به این جا رسیده اند. این مجتمع چهار طبقه دارد و شامل بخش های لباس های مردانه، زنانه، بچگانه و لوازم جانبی و همچنین بخش های مربوط به کالاهای بهداشتی و سلامتی، لوازم خانگی و یک بخش کوچک برای کالاهای الکترونیکی است. اوتلت فشن بانکوک، هم برندهای تایلندی و هم بین المللی دارد و در فروشگاه ها، لباس ها بر اساس برند چیده شده اند. کفش زنانه، کیف دستی، لوازم جانبی مد و ساعت مچی و لباس های نوجوانان در طبقه همکف در دسترس هستند. برندهای بی نظیری که می توانید در تور تایلند در این جا پیدا کنید، شامل Vivienne Tam، برند آمریکایی Juicy Couture، برند ایتالیایی Love Moschino و BritishIndia هستند. اگر دوست دارید در تور بانکوک ساعت مچی با تخفیف های خوب بخرید، در این جا انتخاب های خوبی دارید. در داخل فروشگاه اصلی، یک بخش کوچک برای عطر و لوازم جانبی وجود دارد، یک مکان عالی دیگر برای خرید عینک دودی ری بن با تخفیف 50 درصد.

مقاله: مرکز خرید اوتلت لباس بانکوک (تایلند)

ارزش دارد که زمانی از تور تایلند خود را به گشت و گذار در میان قفسه های فروشگاه ها اختصاص دهید چرا که Bangkok Fashion Outlet کلی کالا را در خود جای داده است. طبقه دوم جایی است که می توانید برندهای گران قیمت تر را پیدا کنید. فروشگاه اوتلت 24، برندهای Agnès B و French Connection، جین از Wrangler و Lee و همچنین یک بخش پر و پیمان از لباس های رالف لورن را دارد. دیگر فروشگاه این طبقه اوتلت بچه ها است. احتمالا می توانید تخفیف های خوبی از برند گپ در این جا پیدا کنید. هر طرف را که نگاه می کنید تابلوهایی را می بینید که اعلام می کنند اجناسشان تخفیف های عالی تا 90 درصد بر روی کالاهای خاص دارد، اما بیشتر کالاها بین 30 تا 60 درصد تخفیف دارند. البته که اندازه لباس ها متفاوت است اما تنوع آن قدر زیاد است که غیر ممکن است در تور بانکوک دست خالی از این مجتمع برگردید.

از پله برقی بالا بروید و همچنان کلی جا برای گشتن دارید. یکی از فروشگاه های ورزشی برندهای نایکی، آدیداس، فیلا و New Balance را می فروشد. در این طبقه تعداد زیادی برندهای لباس های مردانه شامل لاکوست و G-Star RAW را پیدا می کنید. دوست دارید تحولی در منزلتان ایجاد کنید و کلی خرج روی دست تان هم نگذارید؟ در بخش لوازم خانه در طبقه سوم انواع ظروف آشپزخانه، حوله ها و پرده ها را می توانید با قیمت های پایین پیدا کنید. در زیرزمین مجتمع می توانید به فود کورت رفته و یک غذای سریع میل کنید یا یک تکه کیک و یک قهوه عالی در یکی از کافه ها نوش جان کنید. اگر طرفدار خرید با تخفیف های عالی هستید در تور تایلند خود حتما به اوتلت مد بانکوک سر بزنید، چرا که بهتر از این در شهر پیدا نمی شود.

منبع مقاله: مرکز خرید اوتلت لباس بانکوک (تایلند)

انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1870

به "مقاله: مرکز خرید اوتلت لباس بانکوک (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مرکز خرید اوتلت لباس بانکوک (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید